Ella ja äiti on kyllä kuin kaksi marjaa. Ja wau, mikä mökkiyllätys! Tämä muutos todistaa, ettei mökkeilyn tarvitse olla alkeellista, vaan mökki voi olla kaupunkiasuntoa viihtyisämpi:
https://www.suomi24.fi/viihde/ella-kanninen-ja-tuula-aiti-allistyvat-hulppeasta-mokkiyllarista-ei-alkeellista-eika-ankeaa?s24
Ella Kanninen ja Tuula-äiti ällistyvät hulppeasta mökkiylläristä - Ei alkeellista, eikä ankeaa!

3
110
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuollaisella mökillä itsekin kävisin. Ylipäätään en ymmärrä, miksi mökkeilyn pitäisi olla jotenkin alkeellista, ikäänkuin se olisi joku kruunu siinä kaikessa.
- Anonyymi
Tämä nykyinen pihasuunnittelija ei tunnu osaavan erottaa kesämökkiä ja kaupunkitaloa toisistaan, sillä kaikki mökkipihat - tämäkin - muistuttaa omakotitalon pihaan. Nurmikot vaativat jatkuvaa hoitoa. Luonnontilainen mökkipiha siistittynä on oikea mökkipiha,, ei sileä laaja nurmikenttä.
- Anonyymi
Makuasia. Jos joku tykkää kauniista nurmikentästä niin ok, työtä se kyllä vaatii, mutta robottileikkuri helpottaa, ei tarvi joka viikonloppu ekana alkaa nurtsinleikkuuseen.
Minun mökkini on kallioisella rantatontilla ja ihan metsänpohjaa hiekkakäytävin. Käytävät ovat syntyneet ihan kulumisen takia ja siistit, kelpaa minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279