The Moment of Our Loven arvo?

roobie

Joko tuon ensimmäisen singlen arvo on lähtenyt nousuun? Kuulin vaan jonkun myyneen sen 15 eurolla, joten tuli vain mieleen.

6

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nahka Naama

Enpä oikein jaksa uskoa että tuon arvo olisi noussut, divarithan on pullollaan noita parilla eurolla!! Ei oo bändillä tosiaankaan niin suurta fanikuntaa joka noista sinkuista viitsisi maksaa enempää kuin se uutena maksaa

• nahkaisempi naama

Itse asiassa sinkku on loppunut koko maasta noin 2 vuotta sitten, ja suuri osa nykyisistä faneista on ilman sinkkua. Se on TODELLA harvoin myytävänä, ja alkaa lähennellä jo arvotavaraa.Luulen, että se oltaisiin valmiita ostamaan suuremmallakin rahalla.

• sama tyyppi

..en usko, että olisit oikeasti nähnyt moista divarissa. Ainakaan pullollaan. Olet vaan kurja ennakkoluuloinen, etkä tiedä mistä on kyse. Harmiksesi sinkulla on arvoa.

• Nahka Naama
        nahkaisempi naama kirjoitti:

Itse asiassa sinkku on loppunut koko maasta noin 2 vuotta sitten, ja suuri osa nykyisistä faneista on ilman sinkkua. Se on TODELLA harvoin myytävänä, ja alkaa lähennellä jo arvotavaraa.Luulen, että se oltaisiin valmiita ostamaan suuremmallakin rahalla.

Hmmm... Tänään kävin tarkistamassa asian paikallisessa divarissa ja levykaupassa, ja kyllähän se löytyi:) Levykaupan käytetyissä sinkuissa sitä ei ollut, mutta divarissa oli KOLME kappaletta (hinta 1,50 euroa kpl)!! Eihän sitä tietenkään mistään kaupoista voi enää uutena ostaa, koska kyseessä on sinkku (painetaan tietty määrä, harvoin otetaan uusintapainosta) ja vieläpä pari vuotta vanha. Joten ainoa keino on ostaa käytettynä divarista, levykaupasta, kirpputorilta tai huuto.net:stä.

Koska suurinosa Negativen faneista on 10-16 vuotiaita pikkutyttöjä, he eivät välttämättä osaa etsiä sinkkua oikeista paikoista kun ovat tottuneet ostamaan levynsä isoista marketeista, joissa ei pahemmin käytettyjä sinkkuja ole...

• Sabbathisti/Motörheadisti

Kyllä on joku ollut pöljä jos on jonkun Negativen sinkun ostanut 15 eurolla! Buhahahahaha! On tainnut olla kova fani joka on tehnyt tuon epätoivoisen singleostoksen ja seuraavana päivänä nähnyt divarissa kun niitä on siellä hyllyt pullollaan alle 2 euron hintaan. Hulluja nää nykyajan ihmiset.

• mine

tsih, no täytyy tosiian olla joko erittäi rikas, tai tyhmä jos maksaa 3,5 eken sinkusta melkein nelinkertasen hinnan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3255
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1757
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1701
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1369
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe