Väyrynen ei ole missään mukana enää ollut vuosiin.
DDR röllit turhaa enää kaivaa hautaa.
Väyryselle sama mitä sanoo tai ei sano, ei noteeraamisen arvoista mitenkään.
Mutta DDR röllit saattaa sillä omaa itsetuntoaan nostaa kun laittamalla etsien Väyrysen lausuntoja Neuvotoliitosta kuten DDR röllit itsekkin ajatelleet.
Jos Tarja Haloselta kysyt, ei kantansa DDR.stä ole muuttuneet, edelleen menee selkään ampujat keulille mielessään. Erkki Tuomioja myös ikuinen Stalinisti, ei siellä mielet muutu. Nämäkin jo alkaa olla niissä kymmenissä että sama kumpi pää puhuu, kunhan varovat ettei lusikallista pierun mukan kulkeudu housuun. Heillä jo vaikeaa kun ihanteensa kaatui Putinin hahmossa. Heidän vaikea puhua entistä hyvällä.
Stasilista vain pysyy kiinni, luulisi jo avautuvan Tarja olisi kuumilla hiilillä
1
103
Vastaukset
- Anonyymi
siinä on nuokin nimet j jos saataisiin lasikaappiin kaikki näiden luurangot ja muut pahuudet olisihan siinä nielemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244