Meninpä eilen paikalliseen Alkoon. Olen edullisten hanapunaviinien ystävä. Halusin ostaa 3l pakkauksen Curious-punaviiniä. Sitä ei ollut, nimekekin oli hyllynreunasta poistettu. Joten ostinpa lähinnä vastaavaa, eli Curvos 2020 3l. Iltasella yritin avata pakkausta, mutta se ei onnistunut, lyhyesti kerrottuna hanaa ei saanut kiskottua pahvipakkauksessa olevaa aukkoon! Oli pakko repiä pussi pakkauksesta ja tarjoilla viiniä vieraalleni varsin proosallisesti suoraan paljaan pussin hanasta. - No, tänään otin taas lasillisen samasta pussista. Suu täyttyi sakasta, yök!, ja lasin reuna jäi täyteen sakkaa! - Jo eilen laitoin valitusta Alkon sivulle koskien pakkauksesta. Koska en ole kirjautunut eikä siellä ollut erillistä Valitus-osastoa, laitoin valituksen johonkin Toiveet- osastolle, johon aluksi laitoin toiveen Curious-viinistä ja sen jälkeen valituksen. Kopsasin valituksen vielä johonkin muualle samalla sivustolla. - Tänään, sakkaa suussani, löysin Alkon sivulta paikan, johon voin laittaa valituksen. Mutta kun olin laittamassa kuvaa sakkaisesta viinilasista, Humps! - yhteys sivustolle katkesi ja kaikki kirjoittamani hävisi äkkiä johonkin bittiavaruuteen, kuten tavataan sanoa! Nyt päätin soittaa Alkoon! Siellä vastaajatyttönen ei löytänyt mistään edellisen päivän viestejäni, koska "ovat ilmeisesti menneet tuotepalveluosastolle, jonne hänellä ei ollut pääsyä!! Sanoin, että halusin valittaa Curvos-viinin pakkauksesta ja laadusta (sakan takia). Tyttönen sanoi, että ainoa mitä hän saattoi tehdä, oli LÄHETTÄÄ TIETOA ASIASTA PAIKALLISEEN ALKOON! Haloo! Sanoin, etten soita saadakseni korvauksia, vaan saadakseni laatuvikaisen viinin pois myynnistä, etteivät muut asiakkaat pety kuten minä!! Tämä oli tytön mielestä mahdotonta, eli valittaminen mahdotonta!!! Voi Kiesus, näillä viinin hinnoilla, kyllä on ihme, ettei Alkon nettisivuston tai puhelimen kautta annettua valitusta noteerata tai edes vastaanoteta! Viinit ruokakauppoihin, vaadin minä! Toimimattoman ja välinpitämättömän asiakaspalvelun (myyjät paikan päällä liikkeissä ovat ok) ja helvetinmoisen ylihinnoittelun takia laadusta piittaamatta, Alkon monopolin aika on nyt ohi!!! Viinit ruokakauppoihin, ja heti! Ruokakaupoissahalutaan huolehtia myytävien tuotteiden laadusta!
Tyrmistyttävää Alkon (netti)palvelua
3
929
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs ostat halpispaskaa. Itse ole saannut Alkosta hyvää palvelua. Taannoin tilasin Alkon verkkokaupasta Octomore 10 years single malt viskiä. Pari päivää ja kävin pokkaamassa putelin paikallisesta Alkosta. Viinakaupan täti säteili iloisesti ja taputti selkääni ottaessani lähetyksen vastaani. Eli palvelu pelaa. Ja niin, kannattaa opiskella tietotekniikkaa,se auttaa.
- Anonyymi
Ok, just todensit sen mitä halusin tuoda esille! Kiitos! Eli todensit sen, että SUOMALAISILLE, jotka ostavat alkoholia, mutta eivät ole RIKKAITA, myydään passssskaa! Ja suht hyvät viinit, esim. Curious, vedetään myynnistä, koska Curvos on halpapaska, joka tuottaa voittoa, kenelle? Ei ainakaan meille, jotka ollaan lainkuuliaisia, mutta emme rikkaita. Vittu, miten paskaa!
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16527383/ponttoviinin---hanan-typeryys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337