Autolla on jo ikää ja kilometrejä reilu 300 tuhatta mutta hyvin on pelittänyt ja toiminut kunhan on kuluvia osia vaihdettu ;-)
No, nyt tässä keväällä huomasin että takapää on alkanut ravistaa kummasti kiihdytyksissä varsinkin paikaltaan lähtiessä, kyseessä ei siis ole mikään täyskaasu vaan ihan normaali risteyksestä/valoista lähtö.
Autossa on vetotavan valinta joko 2wd, auto tai lukittu 4wd. 2wd on pelkkä etuveto ja tuolla auto valinnalla se ottaa takapyörät mukaan jos etupään pito loppuu ja lukitussa moodissa on neliveto lukittuna. Tosin auto muuttuu AINA etuvetoiseksi vauhdin noustessa yli 40km/h.
Olen pitänyt tuota "auto" valintaa "tarpeettomasti" päällä talvisaikaan myös kuivalla kelillä kaupungissa ja totesin noin vuosi takaperin että tämä sama tärinä tuntui silloinkin mutta kun siirsin valinnan 2wd asentoon niin se loppui.
Mutta kuten alussa totesin niin nyt tämä tärinä tuntuu vaikka valinta on 2wd asennossa! Onkohan siellä nyt jotkut veto- kardaani akselien "rihlat" tms. kuluneet vaihtokuntoon?
Onko kellään tullut vastaan tällaista ongelmaa ja jos on niin mikä oli vikana/ongelmana?
Nissan Qashqai+2 diesel 4wd 2011
Anonyymi
0
875
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856