Minulla on rintasyöpä ja lääkäri tekee säästävän leikkauksen ja samalla pienentäisi myös tervettä rintaa. Minusta se ei tunnu luonnolliselta asialta vaikka lääkäri selittikin syyn siihen. Mietin vielä että annanko tervettä rintaa alkaa muuttelemaan. Minua ei häiritse että rinnat tulisi olemaan eri kokoiset.
Rintasyöpä
13
893
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tervettä rintaa aletaan pienentää samalla niin en ymmärrä. Lääkäri vaihtoon.
- Anonyymi
Minusta se ei ole tervettä eikä tunnu oikealta.
T:ap
- Anonyymi
teetä puutissit puusepällä..
- Anonyymi
Sullako on? Ei kiitos.
- Anonyymi
Onko kaikki lääkärit yhtä pinnallisia että alkavat tervettä rintaa leikkemään?
- Anonyymi
aikaiemmin tehtiin ensin leikkaus ja myöhemmin leikkaus kun katsottiin, että on toipunut syövästä, nyt rintojen korjausleikkaus tehdään samalla kertaa eli säästettäisiin myöhempi leikkaus, samalla leikkauksella saataisiin kaikki tehtyä, ei oo pakko suostua, mutta saatat myöhemmin haluta korjausleikkausta, että rinnat olisi samankokoiset.
- Anonyymi
Ymmärrän kyllä mitä lääkäri tarkoitti.
- Anonyymi
Lääkäri katsos kun olin siellä selitti kyllä kaiken.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi tervettä rintaa pitäisi leikellä sairaan rinnan takia. Ihmiset ovat pinnallisia.
- Anonyymi
Etukäteen ajateltuna erikokoiset rinnat ehkä eivät haittaa. Tosipaikan tullen niissä on ongelmia, jotka rasittavat kehoa ja tasapainoa. Ei ole kyse ulkonäöstä vaan kehon hyvinvoinnista ja mukavasta elämästä.
- Anonyymi
Jos ei vaikuta yleiseen hyvinvointiin; mm. tasapaino, selkävaivat, niin
mitä väliä vaikka rinnat olisivatkin eri kokoiset?
Toisarvoista.
Terveisin mies. - Anonyymi
Luonnostaan useimpien rinnat ovat erikokoiset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337