Uskoo omaan ideologiaansa fanaattisesti ja tuomitsee kaiken sen vastaisen idiotismina. Syyttää ja syyllistää muita sormi ojossa kaikesta, koska uskoo että on itse oikeassa ja muut väärässä. Luulee edustavansa kriittistä ajattelua, vaikka ei ole ollenkaan kriittinen omia näkemyksiään kohtaan. Ei osaa keskustella. Ensimmäinen kommentti on adhominem. Vastapuolen argumentit livahtavat toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tekee sokeita yleistyksiä omaan aatemaailmaansa perustuen. Ei osaa analysoida eikä ymmärrä logiikkaa.
Niitä on näillä palstoilla paljon.
Wannabe-intellektuelli
Anonyymi
5
95
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä niitä on politiikka ja uskonto palstalla jonkun verran mutta ei juurikaan tällä filosofiapalstalla.
- Anonyymi
Kyllä niitä on tälläkin palstalla.
Parikin tulee mieleen heti, en viitsi vielä nimetä, ehkä muutkin huomaavat.
- Anonyymi
Olen nero.
Minun ei tarvitse enää oppia mitään.
Enkä koskaan muuta näkökantojani. - Anonyymi
Kuulostaa niiltä jotka puolustelevat Suomen erinomaisuutta maana kun muut esittävät aiheellista kritiikkiä Suomen valtion toimintatapoja kohtaan.
- Anonyymi
"Syyttää ja syyllistää muita sormi ojossa "
Näytät olevan tyyppiesimerkki juuri tälläisestä 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337