Mulla on ollut syyhy n. viime syyskuusta lähtien, eli puolisen vuotta. Hoidonkin olen tehnyt useaan otteeseen ja hoitoon on abouttia rallaa mennyt jo n. tuhat euroa.
Musta se on älytöntä, kuinka kalliita lääkkeet ovat Suomessa, opiskelijana saan vain 146€ per kk, ja en voi joka kuukausi käyttää kaikkia rahojani Nix -voiteeseen joka ei ikinä tehoa selvästikään täysin.
Ei ole edes varaa käydä lääkärissä taas hakemassa reseptiä, eikä todellakaan ole varaa reseptilääkkeisiin.
Vertaistuki ja toivo tästä eroon pääsyyn tarvittavissa. Tää on ihan täyttä helvettiä.
Kesäkin tulossa ja iho niin huonossa jamassa, että en ees pysty katsomaan itseäni peilistä.
Tän ressaaminenkin vie kaiken lopun energian mitä on jäljellä, ja oon itkunpartaalla kokoajan kun kutittaa ja ei pysty mitään vähääkään ihoa paljastavampaa pukemaan.
Syyhyhelvetti
1
1090
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on iha sama homma ollu niin pitkään tää on ihan perseestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e581699Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851337- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691111