Mitäpä muuta Kuopiosta? Onko kivaa asua Kuopiossa? Voisitko kuvitella maailma ilman Kuopiota? Voisitko asua muualla kuin Kuopiossa?
Tämän viestin aihe on Kuopio.
43
1369
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole muuta maailmaa kuin Kuopio jos kuopiolaisilta kysyy. Täynnä sisäänpäin kääntynyttä ylimielistä umpimielistä porukkaa joiden maailmankuva vastaa laajuudeltaan ja todenmukaisuudeltaan pohjois-korealaisten vastaavaa.
- Anonyymi
Aivan ja kaikki fokusoituu toriin jota Kuopiolaiset pitävät maailman napana🤣
- Anonyymi
Maailma ilman Kuopiota olisi kuin Kuopio ilman maailmaa!
- Anonyymi
Maailma kyllä pärjäisi ilman Kuopiotakin mutta Kuopio ei pärjää ilman maailmaa
- Anonyymi
Ei Kuopioon kannata muuttaa ainakaan, jos ei valitettavasti asu jo täällä ja jos mahdollista kannattaa muuttaa muualle.
Täällä ihmiset ovat tekopyhiä, puuttuvat tavalla tai toisella vain muiden tekemiin virheisiin ettei, ettei omat tulisi vain julki. - Anonyymi
Olen asunut Uudellamaalla ja Pirkanmaalla ja nyt Kuopion vieressä. En olisi kyllä muuttanut jos olisin tiennyt millaista täällä on. Luonto on kaunis ja kaikki muuten hyvin mutta ihmiset ja käyttäytymiskultuuri ihan p-sta. Täällä toimii vähän kuin putinilla, pitää olla kaveri että saa esim hyvää palvelua, mikä muualla on ihan perusasia. Jokainen on piällysmies ja tietää kaikkien asiat parhaiten. Useimmat ihmiset ovat ihan töykeitä
- Anonyymi
Miksi et mitä takaisin sinne mistä tulit.
Millaista palvelua tarvitset, voisit mennä johonkin lady dominan luo, lady domina voi nuolla vaikka kenkiäsi kun maksat tarpeeksi.
Me täällä Savossa emme tarvitse sen kummempaa lirkuttelua, riittää kun saa sen tuotteen tai tavaran mitä haluaa.
Jospa itse olet niin naama norsunvitulla ettei kukaan halua sinua palvelua mitenkään.
- Anonyymi
Pla plaa plaa
- Anonyymi
Tuhansien aiheiden tyyppi ei asu Kuopiossa.
- Anonyymi
No mitä sitten? Jokainen asuu siellä missä haluaa.
- Anonyymi
Missäs sitten? Kerro muillekin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs sitten? Kerro muillekin!
No missä viipyy vastaus, missä minä sitten asun jos en asu Kuopiossa?
- Anonyymi
Etkö säkissä elänyt tiedä että nykyään voi reseptit uusia omakanta.fi kautta.
- Anonyymi
Suomi24:n säännöissä ei ole kieltoa etteikö muualla asuvat saisi kommentoida Kuopion palstalle.
Itsekin olen asunut Kuopiossa 12 vuotta mutta nykyään Espoossa olen ollut liki vuoden. - Anonyymi
Kuopio on mualiman paras paikka. Ehkä vain Kuopio vetää sille vertoja. Olen asunut täällä nyt 9 kuukautta. Onnellinen, että älysin muuttaa tänne.
- Anonyymi
Kyllä totuus sulle vielä valkenee.
- Anonyymi
Voe tokkiisa jotta mualiman navalla suapi parhaat lihapiirakat ja tietää ettei tuhansien aiheiden tyypistä näy vilaustakaan koska "viranommaiset"ovat vihdoinkin hänet pihteihinsä ettei hän enää aiheuttais vaaraa kunnon kaupunkilaisille.
- Anonyymi
Joka päivä hänet🤥palstalta löytää vaikkei etsisikään.
- Anonyymi
Sanon vaan, että ihana Kuopio. Rakastan, rakastan Kuopiota. Kaikki on koettu ja kaikki on nähty ympäri palloa, joka paikassa on asuttu. Viimeinkin älysin muuttaa esi-isieni maille. Ihana, kaunis, rakas Kuopio, kiitos . Älä muutu. Ainakaan paljon high tech - suuntaan. Kiitos loppuelämästä, kaunista, ystävällistä, ihanaa.
- Anonyymi
Internet on paholaisen keksintö ja se ennenpitkää kaatuu.
Tuhansien aiheiden tyypin täytyy tulla silloin selvittämään tuhansia aiheitaan Kuopion torille vaikka tuskin perähikiän sosiaalitoimisto antaa tyypille matkustusluvan.
- Anonyymi
Mitä aluetta on luhtitie
- Anonyymi
Se on kuule sitä Luhtitien aluetta, näenpä minä veikkoesin tae sitten ei ookkaan.
- Anonyymi
Suksi kuuseen.
- Anonyymi
20 vuotta tullut jo asuttua.
En ole vielä tutustunut paikallisiin ihmisiin joten siittä en voi kommentoida mitään. - Anonyymi
"Onko kivaa asua Kuopiossa?"
Jos asunnon tai asumisen laadulla ei ole niin väliä, älyvapaat vuokrat ei haittaa, tykkää juopoista ja narkkareista naapurissa, eikä näiden tupakan ja paskanhajut rappukäytävissä ja huoneistoissa haittaa, etkä tarvitse nukkua klo 7 pidempään kun joka paikassa on joku helvetin remontti maksimihaitalla joka ei valmistu koskaan ihan kiva kaupunki asua.- Anonyymi
Helpottiko? Muista ottaa lääkkeesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpottiko? Muista ottaa lääkkeesi.
Olivatko kisat 2001 alkaneet yllättäen samoin tuloksetkin.
- Anonyymi
Onko Nilsiä Kuopion keskusta?
- Anonyymi
Ei ihan, Nilsiä on esikaupunkialuetta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihan, Nilsiä on esikaupunkialuetta.
Onko petonen petojen kylä?
- Anonyymi
Taas näitä aloituksia, keksi parempi
- Anonyymi
tää on parempi tajuutsä*?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää on parempi tajuutsä*?
kyl mä tajuun
- Anonyymi
maahanmuutto toi hyvää?
- Anonyymi
Yks suoltaa hulluna yhden lauseen vastauksia vanhoihin ketjuihin?
- Anonyymi
Kuopio on kiva❤️
- Anonyymi
Tuore sima
- Anonyymi
Voin kuvitella ja olenkin muuttamassa eteenpäin täältä. Kuopiossa olen viihtynyt kyllä ja pidän Kuopiosta. Töiden perässä aina muutan vain. Nyt tuli parempi tarjous töistä kauempaa.
- Anonyymi
Kuopiolaiset kansanedustajat ovat huonoja. Täysin aikaansaamattomia.
- AnonyymiUUSI
Yksi Kuopiolainen autoilija muuttanut koko maan pysäköintisääntöjä:
https://yle.fi/a/74-20146109
Ehkäpä palstalla nähdyt puheet Jyväskylän takahikiän peräkammarissa asustelevasta tuhansien aiheiden tyypistä 🤥 ovat sittenkin tosia, koska ylen artikkelin mukaan jääräpää Jyväskylä on päättänyt olla piittaamatta tästä yllämainitusta uudesta pysäköintilinjauksesta, varmaan siksi että se on Kuopiosta kotoisin? - AnonyymiUUSI
Oli aika nostaa tämäkin aloitus...
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007