Okei, olen lukiolainen. Opiskeluni on sujunut hyvin tähän saakka. Silti kotona luen aika paljon, todella paljon. Silti se lukeminen ei ole tehokasta. Saatan istua penkissä 4 tuntia ja lukea. Tuona aikana tulee hypittyä sivulta toisille ja vaihdettua kirjaa välillä.
Selkeää kotona opiskelu ei ole eikä järjestelmällistä. Auttaisiko tähän joku teemakalenteri. Ehdottakaa!
Opiskelutapa
1
132
Vastaukset
- Anonyymi
Ainut joka pystyy kehittelemään juuri sinulle sopivan lukukalenterin ja opiskelutavat olet valitettavasti sinä itse. Voit pistää tavoitteeksi vaikka että joka arkipäivä luet 1-2h. Kokeiden lähestyessä voi tiukentaa tahtia.
Kirjoitat käsin muistiinpanot päivän kappaleesta, luet ne kertaalleen ajatuksen kanssa läpi ja sitten pistät muistiinpanosi pois. Sitten otat aivan tyhjän paperin tai word-tiedoston, johon kirjoitat ne asiat mitä muistat juuri lukemastasi ja katsot mitä meni oikein ja mitä et muistanut. Kun aivot pakottaa ajattelemaan lukemaansa, niin silloin viimeistään oppii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219