Maatalousväki on joutunu kohtuuttoman ahtaalle tässä ilmastohumpassa ja muussa poliitikkojen sekoilussa
ei ole ihme ku nettipalstat täytyy heijän epätoivosta. Sitä minä vaan ihmettelen että miten ne keskustalaiset viljelijät ja karjan kasvattajat ei ymmärrä että kepu yhtenä puolueena ajaa alas suomalaisen maatalouden?? Äänestäkää jatkossakin keskustaa ni varmaan pääkallopaikan poliitikot maksaa teijän laskut 👍🏻 Ensi vaalien aikaan kepu kehuu kuinka se on teijän asialla 👍🏻 Toki toki
Nimim. Äly hoi
Maanviljelijöiden tilanne
12
1270
Vastaukset
- Anonyymi
Olipas aika tyjäjäpään kirjoitus ei harmaata käsitystä mistä asiasta luuli tietävänsä!
- Anonyymi
Kepu ja Vihreät yhdessä lopettaa Maataloustuotannon Suomesta !
- Anonyymi
Olipas aika ”tyjäjäpään” vastaus. Sulla on varmaan keskustan jäsenkortti?
- Anonyymi
Saava nykki niin paljon tukia et hirvittää
- Anonyymi
Vihervasemmisto on täysilä mukana!! 👍🏻
- Anonyymi
Kyllä nyt on menossa maatalouden ja samalla omavaraisuuden alasajo Suomessa. Mikään puolue ei aja maaseudun asioita, jos äänestän ensi vaaleissa äänestän persuja, mutta todennäköisesti en äänestä ollenkaan.
- Anonyymi
Maanviljelijät ovat tilastoissa suomen varakkain sosioekonominen ryhmä verrattuna muihin
- Anonyymi
Joo ei meillä ole mitään hätää, maidon saa kaupasta ja sähkö tulee töpselistä.
- Anonyymi
Niin, paitsi että se varallisuus on sellaista joka kuuluu siihen maatalouteen kiinteänä osana. Pellot, metsät, koneet, rakennukset. On siis käytännössä täysin vertailukelvoton tilasto.
- Anonyymi
niin ja koko maitoteollisuus perustuu pelkään bisnekseen.sillä ei ole mitään tekemistä terveysvaikutusten kanssa
- Anonyymi
Samaa olen mietiskellyt. Maaseudun puolue, joopa joo. Omapa on tyhmyys jos edelleen äänestää keskustaa
- Anonyymi
Siitä saa palkinnoksi keskustan pinssin rintaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728