Kesäaika on alkanut. Talviiajasta piti jo tulla pysyvät, mutta sitten tuli tuo samperin korono ja pisti kaiken uusiksi.
SUNNUNTAI 27 MAALISKUUTA
1
128
Vastaukset
- Anonyymi
Oneksi ei ole töihin lähtöä.Varmasti työssä käyviä,opiskelijoita,koululaisia koetele kelon siirrot kovasti.Unohtamatta päiväkoti lapsia! Itse olen kuin kukko aamun virkku illan torkku ja en työ elämä naisena. Kelon sirrot ei vaikuta elämääni.Korona kyllä rajaa elämää .Kun yhä noudatan ohjestus.maskit,käsidesit .etäisyys ja en edeleen tapaa henilöitä jotka ovat rokote vastaisia ja maskivastaisia. Joten hyvin kapeaa on elämäni yksin!Kiva lukea päiväkirjaasi kiitos sitä!Aurinko paistaa,lähden yksin kävelee,kuten aina.Tapan viellä aikaa kotini.Niin päivästäni yksin ei tule niin pitkä.Ulkoilen nääs ihan 3h. putkeen.Eriksen kaupalle menen aina.Lämmintä hyvää aikaa sinulle ja kaikille muille.Aurinkoisesta Itä-Helsinki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220