Moi,
Oon tutustunu pari vuotta sitten tähän yhteen ihmiseen jolla on vähän eri oletukset ystävyys-suhteista entäkö mulla. Hän on tosi mustasukkainen ja vihainen jos vietän aikaa muiden kanssa ja saattaa mököttää ja kitisee että oon kunnon selkään puukottaja ja paskapuhuja vaikken ole hänestä puhunut yhtään pahaa enkä muutakaan inhottavaa hälle ikinä tehny. Hän käyttää mua myös ns. Terapeuttina ja saattaa avautua keskellä yötä ja jos oon jo nukkumassa ja asiallisesti sanon että juteltaisiinko mielummin huomenna niin hän suuttuu ja paukuttaa satoja viestejä joissa kertoo kuinka huono ystävä oon. Hän on muille ihmisille todella mukava ja kiltti ihminen ja oli minullekkin ennen kuin tutustuttiin mutta kun alettiin olemaan läheisimpiä hänen ns. Oikea persoona tuli esiin. ”Riitojen” jälkeen hän vannoo ettei enään hauku ja lupaa että ”muuttuu” mutta muutosta ei ikinä tapahdu. Yritän aina miellyttää häntä ja viettää aika hänen kanssaan jottei hänellä olisin ulkopuolinen olo mutta aina tulee sanomista kuinka varmasti viettäisin muiden kanssa aikaa ja mielestäni hänen seura on paskaa silmissäni vaikken koskaan noin ole sanonut! Hän on huutanut minulle julkisella paikalla kavereiden edessä kurkku suorana väärinkäsityksen takia ja sen jälkeen viesteillä tulee itkemään kuinka nyt kukaan niistä jotka kuulivat sen eivät varmasti enään viettää aikaa hänen kanssaan. Lähi aikoina on ollut paljon noita samankaltaisia riitoja ja olen alkanut syvästi harkitsemaan ystävyyden päättämistä. Tämä ei enään toimi näin enkä jaksa olla hänen terapeuttinaan 24/7. Kannattaako ystävyyttä lopettaa? Vai annako vielä mahdollisuuksia?
Kaverin mielipide
Anonyymi
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319