Oishan se mukava joskus rakastella... Ei vain toi kumppani asiasta innostu.... Mitä pitäis tehdä? Harrastaisko irto suhteita vai rupeaisiko sinkuksi... Muuten menee elämässä hyvin, peitto vois heilua useammin..
Surullisessa pari suhteessa..
7
1395
Vastaukset
- Anonyymi
Tulen rakas aamulla, töitten jälkeen rakastelemaan sinua ja ennen kuin käydään nukkumaan. Siitä haaveilet. Rakas
- Anonyymi
Olen sanonut tämän jo aiemminkin! Tutustu toiseen ihmiseen joka on myös parisuhteessa ja luo suhde häneen! Harrasta seksiä hänen kanssaan ja tee nekin asiat joita et saa kotona! Me yksinolevat ei olla ratkaisuja tähän! Parisuhde voi myös lopettaa asioita joita aiemmin on tykännyt! Se toinen ihminen saattaa myös olla vailla vanhoja asioita ja ehkä samojakin asioita! Mutta ei voi saada kaikkea!
- Anonyymi
Pari suhdetta ratkaisee asian.
- Anonyymi
Pettäjiä liikkeellä hakee syitä millä toimia hyih
- Anonyymi
Pari suhteessa ja parisuhteessa on kaksi eri asiaa. En ole hyvä kieliopissa, mutta jotain minäkin tiedän.
- Anonyymi
Yhden yön panot piristää.
- Anonyymi
No ero voisi olla… ite erosin kans kun mies vain painosti seksiin. Nyt sinkkuna kaipaan pirusti että saisi seksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728