Eli minä ja mun kaveri ollaan oltu jo 10 vuotta tosi hyviä ystäviä mutta nyt pari vuotta sitten hän on löytänyt uuden kaveriporukan ja olin pari kesää yksin ku ei mulla oo monia kavereita ja hänellä ei muka ollut aikaa nähdä ku uusien kavereiden kanssa oli pakko olla kokoajan. Hänellä ei edes ollut aikaa nähdä minua synttäripäivänäni uusien kaverien takia mutta hänen synttäripäivänä jouduin odottaa koko päivän että hän tulis meille että voitas viettää hänen synttäreitä. Tällästä yksin jättämistä on tullu sen jälkee ku hän alko hengaa niiden uusien tyyppien kans että hän on joutunu perumaan tai siirtää mun kanssa olemista joka oli sovittu päiviä ennen. Mutta kuitenki nyt ihan tän 6 kuukauden sisällä tää on vaan menny huonompaa suuntaa. Hän löys taas uuden kaveriporukan eikä oo mitää muuta tehny ku ollu niiden kans ja ku ite oon kysyny jos oisin päässy mukaa nii sit aina sanotaa että mä en pääse eli oon ihan yksin kokoajan. Sit kans mun kaveri on alkanu valehdella mitä on menossa tekee jos oon kysyny sitä hengaamaan. Viimeksi sano että haluu pitää kotipäivän mutta sitten kuitenki meni muiden kanssa. Ja nykyään nähdään ehkä kerran tai kaks kuukaudessa ja hän ei enää avaa snäppejäkään moneen tuntiin vaikka ois ollu monta kertaa snäpissä paikalla. En tiiä et tarkottaaks tää sitä et mun seura ei kelpaa vai mitä tää tarkottaa mut pahalta tää tuntuu.
Haluaakohan kaverini olla enää kanssani tekemisissä
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319