Hei.
Onko kellään ajankohtaista tietoa Tampereen Kalevan fitness24/Seven kuntosalista. Halpa hintaluokka houkuttelisi ja olisi kävelymatkan päässä kotoa. Kuitenkin olen kuullut paljon pahaa tuosta kuntosali yrityksestä, olisi kiva tietää pitääkö ne paikkaansa Kalevan kuntosalin kohdalla.
Fitness24/7 Kaleva kokemuksia
Anonyymi
1
1597
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen käynyt sielä nyt muutaman kuukauden. Toistaiseksi ei ole pahaa sanottavaa. Käyn itse kello 10 aikaan salilla niin ei ole hirveästi ruuhkaa, voi olla että myöhemmin päivästä sielä ei mahdu olemaan. Eli iso sali ei ole, mutta ihan riittävä keskiverto määrälle ihmisiä. Toistaiseksi maksan mielelläni paikasta koska voi mennä koska vain. Voi olla että vaihdan isompaan paikkaan jossain kohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190