Olen pahoillani aiheuttamastani riesasta. Olin leikkauksessa ja hoitajat joutuivat hoitamaan minua. Nyt minua kaduttaa. Koetan olla joutumatta uudelleen hoidettavaksi. Jätän nuo vahvat lääkkeet käyttämättä ja otan kaikki sitten kerralla jos näyttää siltä, että voisin joutua sairaalaan.
Anteeksi hoitajat
4
131
Vastaukset
- Anonyymi
Juu on hyvä ettei heillä olisi liikaa töitä. Heidät on palkattu oleilemaan ja sekin on raskasta.
- Anonyymi
Sairaalahoitoa saaneen potilaan on turhaa pyydellä anteeksi.
Sitä varten siellä töitä tehdään.
Kun on joutunut leikkaukseen, silloin on ollut jokin pielessä, ja leikkaus on tehty sen takia, että tulisi taas terveemmäksi.
Ei itseään kannata koskaan pitää minkäänlaisena riesana, koska sitähän kukaan ei ole.- Anonyymi
Pääasiassa en kokenut olevani riesa, mutta kaksi hoitajaa oli sellaisia, että heille en muuta ollutkaan. Teki mieli tallentaa kännykällä ne äyskimiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasiassa en kokenut olevani riesa, mutta kaksi hoitajaa oli sellaisia, että heille en muuta ollutkaan. Teki mieli tallentaa kännykällä ne äyskimiset.
Eihän koskaan ole mukavaa tulla huonosti kohdelluksi.
Hoitajatkin ovat " vain " ihmisiä, heilläkin on hyviä ja huonoja päiviä, kuten kaikilla muillakin.
Toki joka ammattiin sattuu myös ns. mätiä omenoita, valitettavasti.
Vaikka saa huonompaakin kohtelua, niin ei siitä kannata kauheasti välittää, pääsee itse henkisesti helpommalla.
Se ei yleensä johdu siitä ihmisestä, joka sen kohtelun kohteena on.
Paha olo ja vitutus on niin helppo purkaa muihin, ikävä kyllä näin tapahtuu monien kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309