Hei,
Minun tyttäreni hyvä ystävä on alkanut olla inhottava tytärtäni kohtaan. Tyttö tulee itkien huoneestaan ja kertoo kuinka toinen haukkuu puhelimen päästä. Tätä on tapahtunut jo monta kertaa. Tämä ”ystävä” suuttuu tyttärelleni jos hän on muiden kuin hänen kanssaan, ja väittää, että tyttäreni syrjii häntä kun on muiden kanssa. Kysyin lapsen äidiltä asiasta, mutta vastaukseksi tuli vain, että ”Onhan lapsilla aina vähän säpinää. ” Tänäänkin tyttö itki, koska tämä kyseinen ystävä suuttui kynsilakasta, koska hän ei saa käyttää sitä. Mitä teen?
Inhottava lapseni ystävä
Anonyymi
1
92
Vastaukset
- Anonyymi
osaa ne pojatkin hallita ystäviä.Alkaa päiväjodista legojen pumaaminen.Jos ei anna tietyä legoa,laitaa mut lapset karsii sitä kilttiä pokaa, Kun mennään peruskoulun vatimukset kasvaa.Samalle luoalle sietä päiväkodista vaihtu leegot rahaan. Jos et tuo rahaa ,emme ota sinua sakiin jne.Itä_helsinki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738