Siis sana huono-osainen kohtelee epätasa-arvoisesti heikkolahjaisia ihmisiä eli kun sitä pilkkua pitää viilata niin minä aina viilaan silloin pilkkua oikein urakalla eli sana huono-osainen aiheuttaa vain epätasa-arvoa sillä sana huono-osainen on loukkaava. Pitää käyttää oikeita sanoja eli ihmiset joilla ei ole älykkyystaso kovin hyvää luokkaa niin heistä pitää käyttää sanaa heikkolahjainen tai heikon ymmärryskyvyn omaava yksilö. Ymmärrän kyllä jos joku vahingossa mainitsee sanan huono-osainen ,mutta tietääkseni sitä käytetty jopa ihan telkkarissakin. Nyt siis on aihetta siihen pilkun viilaamiseen. Yleinen vasta-argumentti on se että aletaan höpöttämään heti että taas mielensäpahoittajat liikkeellä. Nämä oikeistoöyhöttäjätä kannattaa jättää omaan arvoonsa. Niiden mielipiteet on niin kovia ettei niistä kannata välittää tippaakaan. En ainakaan minä korviani loksauta. Oikeistoöyhöttäjät on vähän kaiken kehityksen esteenä painamassa jarrua. Mä tiedän kyllä nyt jo etukäteen että mulle tulee sellaisia vastauksia näiltä persuoikeistoöyhöttäjiltä, mutten aio vastata yhdellekään heistä.
Nyt pitää viilata pilkkua eli siis
Anonyymi
0
92
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106