Moi,
oon miettinyt ostaa kotarin 250, 350 tai 450. Onko mahdollista ostaa sx-f ja rekisteröidä? Itse en näistä mitään tiedä, onnistuuko edes tälläinen.
Jos onnistuu, paljon hintaa suurinpiirtein ja onko iso projekti ?
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
250/350/450
6
75
Vastaukset
- Anonyymi
Älä osta kisapyörää jos et niistä mitään tiedä.Opettele ensin kesymmillä laitteilla.Jo noiden laitteiden kunnossapito vaatii osaamista,saati sitten ajaminen.
- Anonyymi
Kiitos kommentistasi mikä meni suoraan kysymyksen ohi ! Kysyin että onnistuuko sen rekisteröinti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kommentistasi mikä meni suoraan kysymyksen ohi ! Kysyin että onnistuuko sen rekisteröinti.
Onnistuu mutta ei se mikään helppo tai halpa juttu ole.
Voi mennä rahaa aikaa ja vaivaa yllättävän paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnistuu mutta ei se mikään helppo tai halpa juttu ole.
Voi mennä rahaa aikaa ja vaivaa yllättävän paljon.Joo nuo ei ole ongelmia, tiedustelisin vielä että onko se wörtimpi ostaa suoraa kilvellinen vai ostaa kilvetön ja laittaa itse kilpiin ?
- Anonyymi
Ei rekisteröinnissä ole mitään järkeä. Suomen kaltaisessa maassa kaikki on tehty niin vaikeaksi että helpommin rakennat raketin ja lennät marsiin.
- Anonyymi
Kaiken vaivan ja kustannusten päälle tulee maksuun vastaavan kilvellisen pyörän valmise ja ajoneuvo verot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239