Kepukoilla vihreät postilootat, toiset tosikierot ketkut keput käyttää hämätäkseen jopa punaisia lootia tai kirkkaita lootia.
Kylän postilootat ja värisymbolit ! ?
17
868
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ?oon huomannut tämän.. punaisia,vihreitä ja jopa harmaita luotia. .. puolueisiin kuuluvilla ja kuulumattomillakin onoma luotansa.. varmaan joku tarkoitus...ettei niihin vain laitettaisi postia ?
- Anonyymi
Meillä rivistössä jokunen ruskea loota ..
- Anonyymi
jummi tosi ketku varppina kyseessä, jos ruskea postilaatikko
- Anonyymi
Ootteko muuten huomannut että koirat pissaa vain tietyn laatikon juurelle . Miksiköhän? Ettei ois vain ..-puolueen omistajan karvakuono!
- Anonyymi
Huomioitu jo vuosia, vain kepulaisten piskeillä on täysi oikeus sotkea toisien laatikot.
- Anonyymi
Jos se näin on niin pitää sitten hankkia vaaleanpunainen loota , vanha sosialidemokraatti kun olen.
- Anonyymi
Muistakin hankkia se oikeasta kaupasta. Muutoin korruptio epäilyt vahvistuu.
- Anonyymi
Tein huomion, kaikki punaiset postilaatikot aurinko muuttanut vaaleanpunaiseksi. Tämä ilmeisesti tarkoittaa, että kylä demarisoituu.
- Anonyymi
Karmeaa tuo postilaatikkokorruptio, ihan pelottaa
- Anonyymi
Ei hätää..kohta asia otettu päivänvaloon. Tehdään perusteellinen selvitys asiasta. Tätä ei pystytä painasemaan villasella. On Tätä ollut ennenkin. Nyt alkaa joillakin puntit tutisemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hätää..kohta asia otettu päivänvaloon. Tehdään perusteellinen selvitys asiasta. Tätä ei pystytä painasemaan villasella. On Tätä ollut ennenkin. Nyt alkaa joillakin puntit tutisemaan.
Minkähänlaista korruptiota liittynee postilootien väriin?
- Anonyymi
Kaikille uusille kepun jäsenkirjan lunastaville vihreä postilaatikko maksutta mukaan paikallisesta kepun aluetoimistosta.
- Anonyymi
Ei komenteja alotajalle. Räkytäköön yksin.
- Anonyymi
Mulla on punainen postiloota. Arvostan vasempaakin, vaikka en ole sinne koskaan äänestäny. Demokratiassa on hyvä olla kaikkia mukana. Nyt olisi kyllä arvostettu teko maalata postilootat sinikeltaisiksi.
- Anonyymi
Samaa mieltä, olisi maalarille hommia ja Puolanka pomsahtaisi hetkessä maailman kartalle, kun kokokylällä samanväriset postilootat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, olisi maalarille hommia ja Puolanka pomsahtaisi hetkessä maailman kartalle, kun kokokylällä samanväriset postilootat.
Huippu idea, voitaisi tervata paikalisella Puijon Tervalla kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huippu idea, voitaisi tervata paikalisella Puijon Tervalla kaikki
jaahas, pessimistiltä kiva ulostulo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728