Miksi ikärajatut tube videot ei näy edes aikuiselle?

Anonyymi

Esim. tätä videota ei suostuta mulle näyttämään vaikka olen 47 vuotias mies ja varmaankin Tubeen rekisteröityessä piti antaa mm. syntymäaika.
https://www.youtube.com/watch?v=MObhVd6UNFs

Tulee ensin teksti: "YouTuben käyttäjät ovat merkinneet seuraavan sisällön sopimattomaksi tai loukkaavaksi osalle käyttäjistä.
Video saattaa sisältää haitallista materiaalia"

Klikkaan että ymmärrän ja haluan jatkaa.

Videot aei siltikään näytetä mulle vaan tuo sama teksti tulee vaan uudelleen ruutuun, mutta enää ei anneta mahdollisuutta klikata jatkaakseen :/

Ei tämä nyt voi näin toimia, jossain on jokin vika tai virhe jos ei tämän ikäinen saa näkyviin ikärajoitettujakin videoita!

5

828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Tomb Raider video näkyi aivan normaalisti. Syntymäajakseni olen laittanut todellisen syntymäaikani.

• Anonyymi kirjoitti:

Tomb Raider video näkyi aivan normaalisti. Syntymäajakseni olen laittanut todellisen syntymäaikani.

Eli mitään ongelmaa ei ole.

Alkuperäisen videon kohdalla saattoi olla jotain sekaannusta koska se poistettiin.

• Anonyymi

Ikärajat ovat turhia niin peleissä, kuin youtubessakin. Kaikkein naurettavinta on se kun alapeukku poistettiin youtubesta :D Mammat eivät taineet tykätä kun ihmiset antoivat asiallista palautetta

• Anonyymi

Kaikenlisäksi nousevat koko ajan, jopa vanhoille tv-sarjoille näin jälkikäteen. Jos nykyiset ikärajat olisi olleet voimassa 80-luvulla, olisi pentuna jäänyt näkemättä eräitäkin tv-sarjoja, tietysti kukapa niitä valvoisi...
        Hauskaa että silloin tehtiin tietokonepelejä ilman ikärajoja elokuvista, joilla oli k18 ikäraja teatterissa, esim. Robocop. Täytin 18 vasta 90-luvulla :D
        T. aloittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1871
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1631
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1629
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1589
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1557
    6. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      52
      1340
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1307
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1269
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1130
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1091
    Aihe