Historia änkyttää ja antaa epätoivoisen vaikutelman avuttomuudesta

Sovitaan ilman venäläistä kaasua ja öljyä ja monia muita asioita, sillä se voi pelastaa ihmishenkiä.
Ihmettelen kyllä mm Kiinaa ja Halosta että yhä tukea tulee Putinille.

Sillä välin katsomme koko maailman huonolla omallatunnolla – maailmaa, joka kauhistuneena löytää elämän epävarmuuden – niitä, jotka taistelevat ja kuolevat puolestamme. Tietysti vain tunnelmia ja kunniattomia tunnelmia, jotka johtuvat osittain avuttomuudesta ja tietynlaisesta itsensä hemmottelusta. Meidän pitäisi ehdottomasti toimia. Mutta miten ? Mitä tehdä ? Tee se, mikä on jo saavutettu; mutta vielä enemmarttyyrimän: lisää pakotteita, diplomaattien karkottamista, aseiden toimittamista. Lisää meille saapuvista kuvista?

Sunnuntaina 3. huhtikuuta 2022 maailma havaitsi Boutchan asukkaiden marttyyrikuoleman Irpinen asukkaiden jälkeen ja nähtyään Mariupolin terrori-iskut useiden viikkojen ajan. Boutcha on ikuisesti historian kannalta kauhea näky: Boutchan kaupungintalo löysi 280 ruumista, 280 ihmistä, joiden ei olisi pitänyt kuolla, 280 ihmistä, joiden elämästä pitäisi kertoa, jokainen palautetaan korvaamattomaan ainutlaatuisuuteensa.

On myös tarpeen marttyyrikertoa sietämätön kuolemansa: toisilla kätensä sidottu selän taakse ja teloitettu luodilla pmarttyyriäähän, toisia kidutettu, neuloja lyöty kynsien alle, raajat murrettu tai jopa leikattu pois, toiset lukittuina. tankkien puristamat autot; ja taas naiset, tietysti naiset, jotka tapettiin raiskauksen jälkeen, joskus omien kuolevien äitiensä edemarttyyrissä.

Tutkijoiden tehtävänä on sanoa tarkasti, milloin, kuinka paljon, miten, antaa jokaiselle nimensä, ja toimitettava myös todisteet, joiden avulla tekijät voidaan saattaa oikeuteen. Keitä he mmarttyyrimarttyyriuuten ovat, nämä kirjoittajat: kenties pahaenteisiä Wagner-miliisejä, yksinkertaisia ​​sotilaita tai jopa juopuneita nuoria värvättyjä ja heidän yläpuolellaan armeijan johtajat, päälliköt. Ja tietysti Putin. Mutta miten niihin viitataan?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi taas tuollaista pankkolängvitsiä?

• Anonyymi

Venäjän trolli pankkolägvitsi. Ei osaa itse asiaa lainkaan.

• Anonyymi

Ihmettelen kyllä mm Kiinaa ja Halosta että yhä tukea tulee Putinille.

Kiina tasapainoilee koska sen talous on laskussa eli se ei valloitakaan maailmaa joten se voi alkaa sotia kuten putinroistot
      Halonenon on röyhkeästi hiljaa omahyväisissä liemissään

Putinrysät kaappasivat 23.3. Motyzhyn naispormestarin Olha Sukhenkon perheineen ja kaikki kolmeki dutettiin kap paleiksi ja te urastettiin
      https://pbs.twimg.com/media/FPakgnZWYAA_djS?format=jpg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe