Kiva juttu. Ihan nättejähän nuo aikuisten naisten prinsessahameet ovat.
Kengät oli sellaiset, että jalat vaurioituu niissä ja koko vartaloon tulee virheasentoja. Mitä järkeä on käyttää tuollaisia kenkiä aina kun menee ulos?
Tärkein kuitenkin unohtui Ylen jutusta: Romaninaisille on jo vuosikymmenien ajan myönnetty hamerahaa tämän ylitseampuvan ja epäkäytännöllisen asun ostamiseen. Erikoisen asiasta tekee se, että toimeentulotukeen jo sisältyy vaatteisiin käytettävä raha. Tämä hameraha on siis täysin ylimääräinen vain romaninaisille myönnettävä taloudellinen tuki.
https://yle.fi/uutiset/3-12394954
Ylen jutusta unohtui jotain tärkeää
11
243
Vastaukset
- Anonyymi
Romanit sortaa minua Baltzarin avulla.
- Anonyymi
Ompikohan se tämän kovitti koronan syytä vai minkä kun miulle kävi paha tapaturma. Miun p*elo män umpisolmuun! Onneks miun serkkuin Mertsi malmilta onpi tosi neuvokas jeeno. Kun mie hälle soitin niin hämpä tuli miuta pelastamaan. Hän näytti miulle kuvia meitin kansalliseepoksesta Kamasutrasta ja johan ponnahti p*elo suoraks! Tämän mie kirjutan siltä varalta jos teille sattuupi sama vahinko niin tiedätte miten toimia.
SE tuo kovittikorona näyttää olevan toi vaarallinen tautinsa kumminkin!
Römpsänperän Raineri vaan - Anonyymi
kyl on kauniita kuvia saispa ison kalenterin seinälle niin sitä kattoisin aina
- Anonyymi
Voin mie siulle rinsan kuvan laittaa. Iisperin ukko otti sen Malmin tepolin huussissa vaan nyt me poikotoitaan tepolia. Hinta 39,90 €.
- Anonyymi
Tämä hameraha on syrjivä ja sitäkin, yllätys yllätys, vväärinkäyttävät.
- Anonyymi
Saanko mie pikinirahhaa kun mie tykkään pukkeutua pikineihin?
Pikini-mertsi malmilta vaan- Anonyymi
Strinki pöksyt voipi jolkata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Strinki pöksyt voipi jolkata.
Mie kävinkin jo "ostamassa" strinkit. Mukavan vilpoiset, tulis vaan kesä pian.
- Anonyymi
Minä olen tytön romani ja en ole ikinään saannut yhteiskunnalta rahaa hameseen, vai johtuuko siittä etten ole ymmärtänyt pyytää. Kertokaa nyt minulle mikä juttu tää hameraha juttu on, vai onko vaan typerä vitsi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337