Hei, sinä siellä jolla on mahdollisuus alkaa järjestämään esim. 1xkuukaudessa jossain kylpylässä naturismi viikonloppuja tai päiviä olis kyllä cool. Sellaisia missä uima asu on kielletty eikä vaihtoehtona. Kaikki saunat ja altaat käytössä.
Nudismi kylpylä - järjestäkää joku
8
2206
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa ei osata tuotteistaa tätä. Ehkä meidän suhde alastomuuteen on hieman nurinkurinen tai ahdasmielinen. Saunassa pitää olla alasti perinteiden vuoksi, mutta muuten on tuomittavaa.
- Anonyymi
Näitähän oli joskus, mutta sitten loppuivat.
- Anonyymi
Kanelia päälle
- Anonyymi
Mulla on täällä kontulan kupeessa joka päivä alastonkylpylaä1-2 naiselle. Teretulemast. M65
- Anonyymi
Hei, sinä aloittaja. Oletko miettinyt, paljonko maksaa vuokrata kylpylä viikonlopuksi yksityiskäyttöön plus järjestää siellä tapahtuma (suunnittelu, markkinointi/tiedotus, järjestyksenvalvonta, ruoat, lipunmyynti, ohjelma, vakuutukset jne.)? Ja paljonko vastaavasti on odotettavissa tuloja? Tässä tapahtumia odotellessa voit vaikka tehdä em. laskelmat ja postata ne tänne, niin katsotaan kuinka realistiselta näyttää.
- Anonyymi
Missä viipyy laskelmat?
- Anonyymi
Haluan
- Anonyymi
Joo
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965414
- 2614659
- 444545
- 623277
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204