näin taasen "unen, unessa istuin kuin 2,sa edellisissäkin Tv-tuolissa, niin vasemalta puolen suhahti musta pötky alas, katsoin tieten lattialle, muttei siellä mitään ollut,,
"mitä se tarkoitaa, epäilen, että Puuttini käyttä ydinpommia, joko koht´sillän tai lopuksi jos itä-ukrainan ofensivi menee heikosti,,jälleen,,
juuri nyt,,
Anonyymi
2
151
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sitten tv:n kaukosäädin tipahti kädestä lattialle?
- Anonyymi
"kertomani uneni olen nähnyt sängyssä nukkuessani, minulla on ilmeisesti perinnöllinen "kyky"nähdä "tulevia, kuin äitini isällä joka näki unessa 2 poikansa(enoni) kaatumisen jo ennen v-39 alkanuta talvisotaa ja isältäni, joka näki kesällä v-39 Neuvostoliiton pommikoneitten tulon pommittamaan Helsinkiä, hänen unessa näkemänsä lentoleivue muodostelma oli ollut just samanlainen kuin Hls-sanomain lehti kuvassa pommituksen jälkeen julkaistu kuva.
em ei ole omiani, vaan jostain syystä ne minulle "näytetään,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319