Keksikää uusia ongelmia, tää on puuduttavaa jauhaa menneitä asioita. Onko elämässänne mitään positiivista?
Keskustelu
16
160
Vastaukset
- Anonyymi
" Onko elämässänne mitään positiivista?"
Ehkä alkuperäisellä postaajalla on? - Anonyymi
Keksikää uusia ongelmia...
Onko Kuhmoisten ongelmat keksittyjä? Itse aiheutettuja ainakin ovat!- Anonyymi
Paremmin ei asiaa voi ilmaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremmin ei asiaa voi ilmaista
"Paremmin ei asiaa voi ilmaista"
Minäkin olen omasta mielestäni kirjoittanut aika hyviä kommentteja.
- Anonyymi
Kuntalan matot puolen metrin korkeudessa, kun kaikki lakaistu niiden alle, mutta ei huolta, eija siivoo ja laulaja arpoo....
- Anonyymi
Eilisen ongelmat ovat tämän päivän ja vielä huomisenkin ongelmia kunnes niihin on saatu joku järkeenkäypä selitys ja ratkasu.
- Anonyymi
Kunnan hallinnon peittely ongelmista on pitkäaikaista ja herättää paljon kysymyksiä.
- Anonyymi
Sinä päivänä kun henkilö lakkaa syyttämästä TOISIA paksukalloisiksi, katsoo peiliin ja toteaa että MINÄ olen ITSE syypää siihen, että museoirtain on haihtunut taivaan tuuliin, alkaa MUUTOS.
- Anonyymi
Positiivista. Hm. Kakka tuli huokeasti eikä ollu rapula.
- Anonyymi
Mielenterveysongelmat ja kirjoittamistiheys suomi24 -sivustolle on väitetty korreloivan keskenään. Oletteko havainneet?
- Anonyymi
Olemme kyllä havainneet tämän että kun arvostelee päätöksentekoa tai päättäjiä, on itsessä vikaavikaavikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme kyllä havainneet tämän että kun arvostelee päätöksentekoa tai päättäjiä, on itsessä vikaavikaavikaa.
Niin tai sitten jotkut sekopäät kuvittelee, että tämä palsta on keino ajaa asiaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai sitten jotkut sekopäät kuvittelee, että tämä palsta on keino ajaa asiaansa.
Näitä sekopäitä näyttää täällä riittävän.
- Anonyymi
Ehkä tuo pätee heissä, jotka ovat täällä kirjoittelemassa itseään koskevista asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tuo pätee heissä, jotka ovat täällä kirjoittelemassa itseään koskevista asioista.
Tekojensa sileäksi selittäjät.
- Anonyymi
Juuri tätä olen koittanut aina sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184