Onko kuin tärkeää se että on kilpailija tai voittaja on suomalainen? Esim jos Suomen voiceen matkustaa joku intialainen laulaja jotta saavuttaisi nimeä edes jossain niin onko hän silloin Voice of Finland? Tai jos tulee Pietarista joku venäläinen joka ei saa uraa käyntiin kotimaassaan on omasta mielestään oikeutettu tuohon Voice of Finland titteliin.
Pitäiskö Voice of Finlandin puhua suomea tai ruotsia tai saamea? Olla Suomen kansalainen edes? Muistan kun oli yksi tosissaan hyvä hevilaulaja, joka ei puhunut suomea, eikä juuri enkkuakaan. Taisi joku valmentaja puhua onneksi espanjaa että sai mitään tolkkua puheesta, jätkä oli espanjalainen. Ei ollut kuin jollain kyläreissulla Suomessa käymässä.
En tiedä mistä johtuu mutta minä vierastan sitä että joku pakistanilainen tai venäläinen tai kiinalainen joka ei oikeastaan edes tiedä maastamme mitään, ei puhu suomea tai ruotsia ja enkkuakin hirmu heikosti englantia pyrkii Voice of finlandiksi, niin epäsuomalainen kuin vain voi olla. Eikä edes arvosta suomalaisuutta sen vertaa että opettelis muutaman sanan suomea ihan kohteliaisuussyistä. Miksi valkkujen pitää puhua muita kieliä kuin suomea? This is thö Voice of Finland! Ajatelkaa jos Voice Americaan yrittäisi suomalainen joka ei puhuisi enkkua ja seisoisi vaan siellä edessä että miksei kukaan valkku sano sanaakaan suomeksi? Sivistymättömäksi moitittais täällä kun ei osaa kilpailijan äidinkieltä.
Kilpailijan suomalaisuus
Anonyymi
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717