https://goo.gl/maps/bUezLtf4dFUZhZKd9 Kuten tässä paikassa, hyvin usein tuossa panikoijat hätäilee ja ottaa bussikaistan jo ennen risteystä vaikka 99% ei kuitenkasan käänny sitten oikealle, sakon paikka olisi jos tätä valvottaisiin.
Haittaa, jonoa kertyy, bussit ja muut ketkä saa ajaa x aikaan tällä kaistalla niin eteneminen hidastuu, oletko ajatellut että minä minä ajotyylilläsi on haittaa muille.
Ajat bussikaistalla, muista sitten seuraavasta risteyksestä kääntyä oikealle
Anonyymi
2
84
Vastaukset
- Anonyymi
Saamme kyllä pian tietää, että siellä bussikaistalla saa ajaa niin pitkään kuin haluaa, ja muilla kaistoilla ajavat tekevät väärin.
- Anonyymi
Tuosta paikasta seuraavan risteyksen jälkeen eli tukholmankadun risteyksen jälkeen on pari sataa metriä aikaa vaihtaa kaistaa. Tuolla on aina niitä äö alle 80 ajelijoita stressaamassa että eivät pääse mihinkään ikinä eikä koskaan jos eivät hätäile ja stressaa. Koitamme ymmärtää heitä, sen minkä jaksaa, joskus ei vaan jaksa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151471- 981390
- 1191285
- 691260
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258987- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917