Onko FaceBook jonkin terroristijärjestön tietojenkalastelusysteemi. Ainakin sieltä on liiankin helppo saada ihmisten yksityistietoja. Oletusarvoisesti Facebook -tili on joka suuntaan täysin auki tietojen mennä ja tulla. Toki onhan mahdollisuus rajata sitä, että mitä tietoja ja kuka saa nähdä. Mutta sekin on tehty niin sekavaksi ja osittain mahdottomaksi käyttää, että varmasti jotkut eivät yksinkertaisesti jaksa näitä rajoituksia tehdä. Ja mitä se lopulta hyödyttäisikään, kun kaikki tiedot on kuitenkin tallennettuna Facebook:in ylläpitäjä-taholla. Onko tämä taho edes luotettava? Sitä ei takaa mikään eikä kukaan. Uskon, että pikkulapsikin pystyy hakkeroimaan kaiken tiedon mitä Facobook:iin on tallennettu.
Itse asiassa Facebook -tiliä ei voi edes muodostaa, jos ei suostu jakamaan lähes kaikkea tietoa itsestään kenelle tahansa. Jos haluaa rajoittaa tietojensa leviämistä, se kuulemma rikkoo jotain sääntöä. Vahingossakaan ei kerrota edes sitä, että mitä sääntöä on rikottu.
Mikä Facebook oikeasti on?
Anonyymi
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768