Aamulla 1-2 ml l-teaniinijauhetta saa veren liikkeelle ja elimistön tuottamaan lämpöä. Itseäni vuosikymmenet vaivanneet kylmät ja kipeät kädet ovat nyt muisto vain, kun jo vähäinenkin kotosalla kävely nostaa ruumiinlämpöä mikä taas samalla auttaa laihtumaan. Lisäksi l-teaniini on luontainen tulehdusta estävä aminohappo, joka siten tukee niveltulehduksen tai -kuluman hoitoa. Itse en tule lopettamaan tämän teessäkin esiintyvän luontaistuotteen käyttöä!
L-teaniinista on myös sekin hyöty, että se rauhoittaa ja auttaa keskittymään. Kofeiinin ja l-teaniinin yhdistelmää käytetäänkin ADHD:n luontaisessa hoidossa.
Kokeilkaa l-teaniinia
Anonyymi
3
1383
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä jauhetta saa,vai onko neste? Kaikki tällä ei ole selvän näkiöitä!Eikä luontaistuote hyllyillä käy,jos siltä ostat?
- Anonyymi
Jauheena tai kapseleina myydään luontaistuotekaupassa. Eikä ole kovin kallista, kun netissä 50 gramman purkki maksaa noin 10 euroa, eli kympillä saa 100 päivän annokset.
- Anonyymi
Itse kyllä koen, että teaniini rauhoittaa, mutta saa minut väsyneeksi ja palelevaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897