Pitäiskö fisbeegolf korit ottaa pois talveksi valaistulta ladulta? Eivät pelaajat oikein ymmärrä, että ladut on hiihtäjiä varten.
Valaistu latu
5
1266
Vastaukset
- Anonyymi
Frisbeegolfia pelataan paljon talvellakin. Pelaajia ei kanna hätistää pois, vaan mielummin laatia yhteiset pelisäännöt. Tämä yhteinen aika siellä ei ole suuri, niin luulisi sinne kaikkien sopivan.
- Anonyymi
Koska jäät lähti järvestä ?
- Anonyymi
Kyllä tuonne valaistulle ladulle kaikki sopii, mikäli kunnioittaa toistensa harrastusta, mitä ei minunkaan mielestäni osa golffareista ole tehnyt.
Ilman ohjeistustakin jokaisen pitäisi ymmärtää, ettei ladulla kävellä. Myös luistelubaana on hiihtoa varten.- Anonyymi
Eikä valaistu latu ole myöskään moottorikelkkailijoiden rallibaana, tai ladulla olevat mäet eivät ole tarkoitettuja lähialueen lasten pulkkamäiksi
- Anonyymi
Mites käy, jos tämä tulee voimaan?
https://www.is.fi/maastohiihto/art-2000010137695.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174