Moroi paikalliset !Onko kokemuksia tuosta?
Millainen liike, myytävä kalusto ja takuut?
Millainen liike Ace & King?
8
2742
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan paskaa, ei kannata ikinä ostaa kyseisestä liikkeestä yhtään mitään.
- Anonyymi
Tätä firmaa kannattaa oikeasti välttää, ihan hirvittäviä huijareita. Kusettavat minkä ehtivät. Myyvät kaikkea paskaa, autot on ihan pommeja ja saunakärryt lahoaa käsiin. Välttäkää jos vaan mahdollista.
- Anonyymi
täysiä huijareita myyvät täyttä paskaa
- Anonyymi
myyvät täyttä paskaa ei minkään näköistä takuuta kaiken joudut kärsiin omana vahinkonas suhteilla katsastettuja autoja jotka ovat tieliikenne kelvottomia romuja
- Anonyymi
Me päästiin sevyllä 408 km mikä makso 8500 ja myytiin tieliikenne laillisena kun 3 viikkoo ennemmin katsastettu.. eipä ollu meni 7kk kunnes vaihto koneen meni 9 viikkoo ja auto piti olla leima kunnossa .. no ei ollu vääntöö jokaasiassa meidän asian ajaja hoitaa asiaa ja mun youtube kanavalla on videoo nimellä tube-keijo jos kiinnostaa katsoa eli en suosittele… terv: tube-keijo
- Anonyymi
Varokaa tätä firmaa, myy täyttä paskaa. Eivät ota mitään vastuuta kun myyvät viallisia autoja. Pahimpia huijareita mitä tiedän. Myyvät just "katsastettuja" autoja jotka on katsastettu vain paperilla ja ovat tieliikenne kelvottomia.
- Anonyymi
Mikähä tää firma on, myy kaikkea perseestä perämoottoriin ja miinusta pahasti näyttää liikevoiton osalta. Ei ehkä uskalla ostella mitään.
- Anonyymi
Onko firmalla mitään kotisivuja.Kun ei löydy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707