Koska en saa laadukasta parisuhdetta enkä seksiä, niin en enää tee tämän yhteiskunnan eteen mitään. Jatkossa elätän itseni tuilla ja pimeillä töillä tai muulla rikollisilla toimilla. Mitkään kansalaisvelvollisuudet ei minua enää jatkossa kiinnosta.
En ole mikään narri, joka pyörittää yhteiskuntaa vain muiden iloksi. Piste.
NYT SE ON PÄÄTETTY
16
114
Vastaukset
- Anonyymi
Laadukasta parisuhdetta on turha haikailla, se on pelkkä myytti jota naistenlehdet ruokkivat. On ihan hyvä taktiikka tehdä pimeitä töitä ja käydä vaikka thaimaassa naimassa jos ei muuten saa. Mutta yksi asia on hyvä muistaa, ne sukupuolitaudit. On noloa mennä persaukisena terveyskeskukseen selittämään mistä minkäkin taudin on saanut.
- Anonyymi
Kannattaa myös muistaa, että pimeistä töistä ei kerry eläkettä.
Etsi oikeita töitä ja myös nainen itsellesi.
Miksi sinä luovutat, jokainen päivä on uusi mahdollisuus. - Anonyymi
Nytkö vasta tajusit elää tuilla. Itse olen tehnyt niin jo vuosia. Ja olen tehnyt pimeitä hommia. Kalastan myös paljon ja myyn kalaa vaikka niistä pitäisi verot maksaa niin en maksa vaan myyn suoraan kuluttajalle. Tienaa ihan sopivasti ja se on myös hauskaa ja mukavaa hommaa kalastus.
Jos en saa naista niin en sitten maksa verojakaan ja en tee mitään. Toukokuusta lähtien pitää töitä hakea että saa tukia. Hakemuksia lähetän mutta ei niihin kukaan onneksi vastaa koska sanon että olen ollut vuosia työtön. Olen työtön mutta en toimeton. Teen koko ajan kaikenlaista.- Anonyymi
Oletko se sama joka kommentoi is keskustelussa myyvänsä siika ja ahven fileitä, on 45v työtön ja sinulla kuluu 2 litraa bensaa viikossa?
Toivotaan naisen löytyvän pian että voit halua kokea toimia elämässä oikein ja elättää perheesi.
- Anonyymi
Meikäläisen lapset elättää yhteiskunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikäläisen lapset elättää yhteiskunta.
T. Rosen ukko
Hoida angstiasi soittamalla palvelunumeroon niin verojen maksu maistuu taas.
https://m.youtube.com/watch?v=T4AE_LbLsRc- Anonyymi
Vaihtoehtonen ratkaisu. Maistuu taas ja suupieletkin snadisti yläviistossa hetken.
https://www.youtube.com/watch?v=6fQc57t7VSA
- Anonyymi
Ja minkälaista parisuhdetta onko hetero vai jotakin muuta, kannattaa tarkistella käykö väärissä paikoissa. Rikolliset joutuvat vankilaan ja siellä voi suuntautua samaan sukupuoleen.
- Anonyymi
Ei ole yhteiskunnan vika, jos et saa naista tai parisuhdetta. Katso peiliin!
Yhteiskunnan tuilla elävä kouluttamaton kansalainen, ei kiitos!
Ja koulutus saa olla putkimiehestä maisteriin, kunhan on ammatin hankkinut. - Anonyymi
Siinä on miehen puhetta: ei seksiä, ei veroja!
- Anonyymi
Eihän töihin edes pääse joten ei töitä kannata miettiä. Ukrainalaisia palkataan kymmenii tuhansia ja silloin suomalaiset ei töitä saa. Hyvin voi viettää panokesän , juhlia ja matkustella.
- Anonyymi
Miten niin jatkossa? :D
- Anonyymi
Minä en ainakaan mene sellaiseen työhön jossa naisten kanssa pitäisi tehdä töitä. Eli en mene töihin ollenkaan koska naisia on joka paikassa ja naiset on aina vittumaisia ihmisiä mulle. Laitan naiset ja putinin samaan idioottilaumaan joiden kanssa en halua olla tekemisissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965