Sain siis TET -paikan Tigerista viime vuonna joka kesti noin neljä päivää, ja työskentely oli kuusi tuntia.
Ekana päivänä, siivosin kauppaa ennen kuin se avattiin. Yksi työntekijöistä näytti miten kassalla oltiin, ja niin mä sitten siinä työskentelin. Aina tuli pari ongelmaa, jonka takia kävin hakemassa työntekijää. Enhän minä hitto tietänyt missä kaikki tuotteet olivat, oliko tiettyä tuotetta jäljellä tai miten palautuksia hoidettiin.
Minulla oli yksi tauko noin 12 aikaan joka oli 20 minuuttia. Sen aikana söin yms. Olin siis viisi tuntia kassalla, todella uupunut työskentelystä. Työntekijät olivat usein takana tekemässä paperitöitä, ja välillä kävivät kaupan puolella. Olin siis tavallaan yksin hoitamassa koko kauppaa.
Lähdin niin nopeasti kuin voin, ja jalkani olivat uupuneet koska olin seissyt viisi tuntia putkeen. En haluu kuulostaa valittajalta, mut kuulostan varmaan. Kuusi tuntia ei ole paljon, mutta kassalla oleminen oli helvetin stressaavaa ja joskus asiakkaita kerääntyi ehkä kymmenen kerralla.
Saako 14 vuotias siis työskennellä kassalla itsenään?
Saako 14 vuotias työskennellä kassalla itsenään?
Anonyymi
1
146
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856