Saan vielä piiskaa

tytär 17

Minusta on todella nöyryyttävää saada koivuniemen herraa lähes täysi-ikäisenä,koska äitini on itse kasvanut piiskattuna ja hän uskoo, että risu tai vyö ovat parhaita tapoja rangaista huonosta käytöksestä.Viimeisen selkäsaunani sain noin kaksi
viikkoa sitten jäätyäni kiinni varastamisesta lähikaupassa. Please, onko kohtalotovereita ? Kirjoitelkaa!

7

1261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan...

..mutta täys nynnerö oot,jos vielä saat piiskaa!Ei mua vaan olis mutsi pystynyt hakkaamaan enää siinä iässä!! Mutta sun viestis olikin hupijuttu,eix jeh??

• Teini2

Meillä käytetään kaksihaaraistakoivupiiskaa itse hain äitille valmiiksi en tunne itseäni nöyryytetyksi enkä alistetuksi kaikki piiskaamiseen liittyvä on sovittu yhtessä etukäteen riisuminen tapahtuu yhtessä vyötäröstä alaspäin olen paljaana tämä on sovittu vuosia sitten menen mielelläni äitin syliin vaikka piiska sattuu levitän reisiäni kääntelen pyllyäni puoleltatoiselle saa piiskattua molemmat pyllykannikat punaiseksi halimme,hellimme vitsan jälkee.

• makko23

Kiinnität huomiota seuraukseen mutta et syyhyn, tuo on ihan väärä lähestymis tapa. Jos ei ole syytä, ei ole myöskään seuraamuksia, huom.

• Raija16

Koivuvitsaa käytetään meillä tarvittaissa ollut käytössä useamman vuoten olen jukuripäinen tyttö siksi äiti joutuu käyttelee vitsaa jopa kuukausittain eilen olin äitin hoitossa reisillä näkyy pienet vitsan rannut vitsa on ainut joka tehoaa minuun onneksi kesä tulee kaikki helpottuu vitsat saahaittua helpommin eikun pikkarit pois vitsaa pyllylle.

• Kesällävitsaa

Sain tämän kesän ekan vitsasaunan pikkarit pois,äitin reisillä pyllypyöri piiskatessa molemmat kannikat punaisina.

• Hellästivitsaa
        Kesällävitsaa kirjoitti:

Sain tämän kesän ekan vitsasaunan pikkarit pois,äitin reisillä pyllypyöri piiskatessa molemmat kannikat punaisina.

olemme hakeneet muutaman kerran vitsanyhtessä Äitin kanssa tänä kesänä halimme ennen vitsomista kun nousen äitin sylistä pylly,reitet ovat punaiset hyvän vitsomisen jäljiltä.

• Raija 16

Olen hakenut pari kertaa vitsan äitille valmiiksi tänäkesänä viikon lopulla sain pyllylleni pienet jäljet näkyvät reisilläni muistutuksena hyvästä selkäsaunasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe