ONKO MUUTTOLINTUJA NÄKYNYT? - ja muut vitsit

Anonyymi

selittäkää ensin tuo muuttolintuvitsi

7

702

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eilen illalla aurinko paistoi nuoreen puuhun. Punaiset isot silmut ihan loistivat. Päätin ottaa kuvia. Niska nurin pää kenossa suuntasin zoomia latvaan, että tulisi sininen taivas taustaksi. Ennen kuin painoin laukaisinta, kuulin korvan juuresta: Mitä sä oikein kuvaat, kun minä en näe mitään. Vähän vittuunteena vastasin, että olen mielisairas ja kuvaan harhojani, ei niitä muut pystykään näkemään. Tavallisella äänellä selitin, että noita punaisia silmuja. Kun täti ei nähnyt vieläkään, kehotin menemään kaihileikkaukseen. Kerroin, että minulle leikkauksen jälkeen uusi elämä.

Jos kirjoittaisin yhteenvedon kaikesta siitä, mitä reaktioita ja huomautuksia tämä viimeisin kamera on aiheuttanut, kyllä siitä vitsikirja tulisi.

• Anonyymi

Ei ollut sattumaa vain tuo kohtaaminen.

Kyllä siihen suunniteltu häirintä kuului eli yllättäen ruvetaan puhumaan juuri"sekuntia ennen" kuin painan laukaisinta, juuri kun olen saanut sihdattua rajauksen, sommittelun sun muun näytölle kuntoon. Osasi tämäkin täti tehdä sen.

Jatko oli aika avutonta, mutta sääntöjen mukaan yritti: oli hammaslääkäri, oli matkimista jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut sattumaa vain tuo kohtaaminen.

Kyllä siihen suunniteltu häirintä kuului eli yllättäen ruvetaan puhumaan juuri"sekuntia ennen" kuin painan laukaisinta, juuri kun olen saanut sihdattua rajauksen, sommittelun sun muun näytölle kuntoon. Osasi tämäkin täti tehdä sen.

Jatko oli aika avutonta, mutta sääntöjen mukaan yritti: oli hammaslääkäri, oli matkimista jne.

Jatkoa: kukaan ei uskalla sanoa mitään, ilmekin kontrolloidaan. Ihan kiva. Aamulenkin jälkeen parkipaikalla otin kuvia jäätyneistä pienistä vesilävistä. Miten ihmeessä jokaiseen oli jäätynyt erilainen kuvio??? Kotona googlailin hakusanaa jääkiteen muodostuminen. .Jotakin selvisi.

Minut on jo bongattu jäätyneitä ojia ja lampareen reunoja kuvaamassa. Minulla nyt kymmeniä erilaisia jääkuvioita kuvattuna. - Harmitonta hulluutta mielestäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoa: kukaan ei uskalla sanoa mitään, ilmekin kontrolloidaan. Ihan kiva. Aamulenkin jälkeen parkipaikalla otin kuvia jäätyneistä pienistä vesilävistä. Miten ihmeessä jokaiseen oli jäätynyt erilainen kuvio??? Kotona googlailin hakusanaa jääkiteen muodostuminen. .Jotakin selvisi.

Minut on jo bongattu jäätyneitä ojia ja lampareen reunoja kuvaamassa. Minulla nyt kymmeniä erilaisia jääkuvioita kuvattuna. - Harmitonta hulluutta mielestäni.

Googlatut tiedot eivät sovi havaintoihin siltä osin, että väittävät suoria viivoja ja teräviä särmiä syntyvän - 22 asteessa. Tänä aamuna ei muita ollutkaan.
        Että minä kyttään tämmöistä ja etsin selityksiä. En kyttää ihmisiä, paitsi väkisin huomaa, kun joku stalkkaus rupeaa toistumaan.

• Anonyymi

Et-rahoitustieto niin niin...? Niin kait tilanteessa saldot riittää.

• Anonyymi

MINDCONTROLLILLA PANNAN MENEMÄÄN PAIKKOIHIN, JOISSA VOIDAAN STALKATA

JA ANTAA ILMAISTA HUVIA KAIKILLE, JOTKA KUULEVAT KAIKEN, MITÄ PUHUN. Ja osalliset voivat kertoa jälkeen päin muuhunkin

Tänä aamuna mindcontrollin tekijä joutui näkemään vaivaa, että sai minut menemään "sille parkkipaikalle." Voisin kertoa käsittelystäni yksityiskohtaiseksikin, mutta sitä ei julkaistaisi. - Kun lopulta saatin perille, mietin , mikähän täällä odottaa. Nopeasti selvisi.

En kirjoita enempää, KIITÄN vain miespuolista henkilöä, joka auttoi. Annoin kyllä selvät ohjeet. - mutta en voi antaa niitä tässä

SIIS AUTTAJALLE KIITOS !!!!!!

• Anonyymi

Toisaalta kysyn, ulkonäön ja etusormen sormuksen perusteella voisit olla stalkkeri,??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1571
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1529
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1465
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1397
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1239
    7. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      20
      1177
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1158
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1041
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1015
    Aihe