Äiti on siis oikea äiti, ulkopuolinen ei tarkoita uusioäitiä. Hän on perheessämme kuin ulkopuolinen ihminen joka siunailee asioita, mutta ei ole missään asiassa itse mukana. Hän ei laita itseään likoon perheensä eteen, vaan yrittää että muut tekisivät sen mitä hänen kuuluisi tehdä, tehdä ja kantaa vastuuta asioista. Hän on perheen äiti mutta ei kuitenkaan halua olla mukana perheen asioissa, ei halua suunnitella mitään yhdessä. Jos muut perheessä ryhtyvät tekemään hän koettaa kaikin tavoin sen estää toteutumasta. Hän on kunnianhimoinen, mutta siten, että hän ottaisi kunnian toisen tekemisestä, koska itse ei ole edes osallisena asioihin muuten kuin kunnianjakamisessa. Hän valehtelee paljon, hänen elämänsä perustaa kokonaan tietynlaisille valheille jotka poistavat epäkohdat ja idealisoi aina hänet itsensä.
Hän pitää aina oman päänsä vaikka olisi kuinka väärässä tahansa, hän ei koskaan ole sanonut että hän oli väärässä, silloin alkaa vain mykkäkoulu.
Ulkopuolinen perheenäiti
Anonyymi
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319