Koiran kouluttaminen

Anonyymi

Onko ok, jos isäni läpsii koiraa ja kun asiasta sanon hän vastaa, että kouluttaa koiraa. Aina kun koirani on tehnyt jotain hölmöä isäni ottaa hänen niskakarvoistansa kiinni ja laittaa (rajun näköisesti) koiran maahan selälleen niin että se näyttää kuristamiselta ei hän sitä oikeasti kurista mutta se näyttää siltä. Joskus näin kun isäni alisti koirani ja kun päästi sen pois alkoi hän läpsimään sitä selälle ja kyljille niin että meni sivuille edes takas ja kun komensi koiran maahan eikä se heti siihen reagoinut hän laittoi koiran väkisin maahan. Tämä voi olla vain sitä että kouluttaminen näyttää rajulta, mutta pelkään että koiraani sattuu ):

5

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei vaikuta hyvältä koulutustavalta. Jos olet tarpeeksi iso, mene itse koiran kanssa koirakouluun kesällä. Kysy siellä neuvoa ja ohjeita koiran kouluttamiseen ja ota isäsi mukaan jos lähtee. En ole huomannut että koirakoulussa toimittaisiin kuten isäsi toimii.
      Sitä odotellessa lainaa kirjastosta koiran koulutuskirja ja katsoa sitä yhdessä isäsi kanssa?
      Voitko puhua huolestasi äidillesi? Pahoin pelkään että koiralle ei tee hyvää liian rajut otteet.

• Anonyymi

Voi koiraparka! Teillä ei kuuluisi koiraa olla.

• Anonyymi

No meillä sama homma mutta isäni tekee niin ainoastaan kun koira puree rajusti. Minua kyseinen ei ainakaan haittaa/pelota sillä koira puree niin rajusti että ihmistäkin takuulla sattuu. Mulla ranteet näyttäää siltä et oisin viillelly 😑

• Anonyymi

Laita basibactia haavoihin. Toimii varmasti.

Koiraa ei lyödä. Koskaan. Ainut tilanne, missä on ok satuttaa koiraa on se, jos se käy toisen koiran kimppuun, eikä niitä saa irti toisistaan ja toisen koiran henki on vaarassa. Omistan pienen venäjäntoyn, jonka kimppuun hyökkäsi kerran dalmatiankoira. Toinen koira iski hampaansa ensin koirani vatsaan ja sitten kurkkuun. En saanut repimällä koiraa irti omastani, joten löin sitä kaksi kertaa kuonoon. Se päästi irti, jolloin automaattisesti kehuin sitä xd (En siis jäänyt mitenkään silittelemään, vaan nopeasti sanoin "hyvä, hienosti" polvistuessani oman koirani viereen. Se nousi heti ylös, otin sen syliin ja vein lääkäriin.)
        Koiralleni tuli kaksi haavaa vatsaan ja yksi kaulaan. Yhtäkään haavaa ei tarvinnut tikata. Dalmatialaisen omistaja joutui maksamaan minulle korvauksia, ja koira otettiin häneltä pois. Tietojeni mukaan dalmatialainen asuu nyt alkuperäisellä kasvattajallaan.

Jostain syystä kadun sitä, että löin koiraa. En hyväksy eläinrääkkäystä missään tilanteessa, mutta ehkä oma koirani koki enemmän kipua haavoistaan kuin toinen koira parista iskusta.

• Anonyymi

Tuollaisten ei pitäisi koiraa ottaa saati saada loppu tulos on huono todennäköisesti isännällä luonnevika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1571
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1529
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1455
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1387
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1239
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1158
    8. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      19
      1102
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1041
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1015
    Aihe