Mitä härskimmin huijataan, sitä helpommin tietyn tyyppiset ihmiset uskovat ja mitä selvemmin heille osoitetaan huijaus, sitä enemmän he puolustavat huijaajaa ja antavat tälle vastikkeetonta rahaa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008766827.html
Psykologinen ilmiö
7
89
Vastaukset
- Anonyymi
Putin oli ensimmäisessä elämässään maan päällä Haamin poika Puut.
Hesekiel 38 luku
38 LUKU.
Pakanakansain viimeinen hyökkäys: Goog lukuisain kansojen johtajana on hyökkäävä Israeliin, mutta saava joukkoineen surmansa.
381Minulle tuli tämä Herran sana: 2
"Ihmislapsi, käännä kasvosi kohti Googia Maagogin maassa, Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinasta, ja ennusta häntä vastaan 3
ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas. 4
Minä kuljetan sinua, panen koukut sinun leukoihisi ja nostatan sotaan sinut ja kaiken sinun sotaväkesi: hevoset ja ratsumiehet, kaikki pulskasti puettuja, suuren joukon suurine ja pienine kilpineen, miekankantajia kaikki. 5Persia, Etiopia ja Puut ovat heidän kanssansa, kilvet ja kypärit on heillä kaikilla.- Anonyymi
Sinun höpötyksesi ovat toinen psykologinen ilmiö, mutta niihin en tavallisesti vaivaudu vastaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun höpötyksesi ovat toinen psykologinen ilmiö, mutta niihin en tavallisesti vaivaudu vastaamaan.
Haamin poika Misraim oli Urho Kekkonen. Misraimhan oli vanhempi kuin Haamin poika Puut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmislapset eivät etsi viisautta eivätkä tietoa vaan he pistävät toivonsa rikkauksiin ja ruokaan ja sirkushuveihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmislapset eivät etsi viisautta eivätkä tietoa vaan he pistävät toivonsa rikkauksiin ja ruokaan ja sirkushuveihin?
ja maailmalliseen viisauteen ja tietoon joka johdattaa heidät helvettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MOT
- Anonyymi
Tähän olisi odottanut Ollin puolustuspuheenvuoroa tuon häirikön sijaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106