Osan työpäivästä voi käyttää omiin pisniksiin eikä kukaan ole tarkkailemassa tai ilmesty selän taakse..
Etätyö on mainio keksintö
4
173
Vastaukset
Tottakai voi, mutta yleensä palkkaa vastaan tehdyltä työltä odotetaan tuloksia.
- Anonyymi
Tulostavoitteen voi laittaa yläkanttiin, esim tulee työ johon halutaan työmäärä. Oikea työmäärä olisi 4 tuntia, minä laitan 7 tuntia ja teen sen kolmessa tunnissa
Eli saan noin 4 tuntia omaa aikaa. Anonyymi kirjoitti:
Tulostavoitteen voi laittaa yläkanttiin, esim tulee työ johon halutaan työmäärä. Oikea työmäärä olisi 4 tuntia, minä laitan 7 tuntia ja teen sen kolmessa tunnissa
Eli saan noin 4 tuntia omaa aikaa.Kun sitten tulostavoitteita paikkaamaan palkataan toinen henkilö, joka tekee yhdessä päivässä saman kuin sinä viikossa, saattaa toiminnan rationalisointi tulla ajankohtaiseksi irtisanomisen muodossa.
- Anonyymi
rytmimunat kirjoitti:
Kun sitten tulostavoitteita paikkaamaan palkataan toinen henkilö, joka tekee yhdessä päivässä saman kuin sinä viikossa, saattaa toiminnan rationalisointi tulla ajankohtaiseksi irtisanomisen muodossa.
No se on sen ajan murhe, ei ole tässä 20 vuoden aikana tarvinnut moisesta huolehtia ja joutaisi kyllä jo työttömäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066