Olemme syksyllä-21 tehneet päätöksen hankkia koira. Meillä muutama rotu haaveissa. Olen siitä asti ollut yhteydessä ( tai yrittänyt olla) kasvattajiin. On todella turhauhtavaa lähettää kyselyjtä, saamatta mitään vastauksia. Olen kertonut perheestämme ja muutenkin elämästämme, olemme keski iän ylittänyt pariskunta jolla elämässä kaikki hyvin.
Olen katsonut kennelliiton sivujen kautta ja ollut suoraan kasvattajiin nettisivujen kautta yhteydessä, mutta noin kahdestakymmenestä voi yksi vastata, että kaikki on jo varattuja. Miksi edes ilmoittaa pennuista, jos ovat jo varattuja? ja varsinkin se kun et saa mitään vastausta.
Alkaa vaan olla jo tosi turhauttavaa toimintaa... onko jollakin samoja kokemuksia?
Voiko koiranpennun hankkiminen olla näin vaikee?
4
163
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä samassa tilanteessa oleva. Me tehtiin päätös hankkia, etsiä hyvä kasvattaja 2021 lokakuussa. Laitettiin n. 15 kasvattajalle s-postia/soittoa, joista 4 oli kiinnostunut. Tapasimme yhden kasvattajan jonka kanssa olemme sopineet että seuraavasta mieltä miellyttävästä yhdistelmästä tulee meille perheenjäsen. Ehkä tänävuonna ehkä vasta ensi. Pitkä on ollut aika odottaa, hyvinkin raastavaa välillä. Mutta kai se odotud vaan palkitaan. Mitä rotuja teillä om haaveissa? :)
- Anonyymi
Kannattaa käydä läpi myös Suomen koirarekisterin kasvattajia.
- Anonyymi
"Kannattaa käydä läpi myös Suomen koirarekisterin kasvattajia." Heh heh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897