Vapun transsuilut

Anonyymi

Laitan verkkosukkahousut ja koon 46 korkkarit jalkaan, päälle 30 cm pituinen viininpunainen keinanahkahame. Yläosaksi tulee leopardikuvioinen silkkipusakka. Sitten vielä sexy pinkki vappuperuukki päähän ja eikun tyttöilemään kaupungille!

Miten muut aiotte transsuilla nyt vappuna?

10

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rohkeasti ole oma itsesi tekemättä sitä numeroa! Pukeudut ninkuin haluat,ei ole keneltäkän pois.Hyvää vappaua.Osoitan vain lojalisuttani meillä kaikilla on lupa olla se mitä haluamme . Tavalliselta Suomi naiselta vanhalta jolla on mies.Itä-Helsinki

• Anonyymi

Glada vappen, itse olin juuri Kaivarissa tyttömoodissa ja oli mahtavaa!!!!

Kukkakuvioinen polvipituinen leninki, ihonväriset perussukkikset, nahkatakki ja pohjepituiset nahkasaappaat.... ai kun sain miehiltä huomiota!!! Olkaa rohkeita vaan tyttöilijät ja laittautukaa, yllättävän moni mies kaipaa meidän seuraa, jos siis olet itse sillä mielellä <3

• Anonyymi

Hullujenhuoneelle te kuulutte !

• Anonyymi

Kirjoitit itse edellisenkin viestin ja vaikken itse ole transvestiitti, näytätkö sen pykälän lääkärikirjasta, jonka mukaan töissä käyvä, elämässä menestyvä veronmaksaja kuuluisi pukeutumismieltymyksensä takia veronmaksajien rahoilla täysylläpitoon.

• Anonyymi

Ja sinäkö maksat n.50000 ihmisen säilytyksen vuodeosastolla loppuelämänsä ajan?

• Anonyymi

Entä minne huoneelle kuuluvat sitten hetero?)miehet, jotka harrastavat seksiä tyttöilijöiden kanssa?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe