Yksin? Mitä ajattelet juuri nyt?

Anonyymi

Itse ajattelin, että en muista minkä kanssa join viimeksi pienen purkin tropicana appelsiinimehua. Grillikylki se ei ollut, sen kanssa sopii parhaiten maito.
Mutta ei haittaa - ostan uuden. Sitten vedän sen sushin kanssa.

8

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajattelen, että maailma on masentava paikka, mutta se lakkaa kyllä näillä näkymin olemasta. Sitä ennen vois kyllä vielä syödä ja juoda hyvin. Kylmä on ulkona niin taidan pysyä kotona,

• Anonyymi

Maapallon pitäis pyöriä 2t hitaammin kun tuntuu, että päivä menee liian nopeasti. Sitä se Mars 6. huoneessa teettää... Olen tehny omaehtoista työtä vuosia, enkä ole vielä päässyt loppuun. Ehkä se onnstuu 20:n vuoden päästä. Ja kaikki tietokoneella.

• Anonyymi

Sama vika, ikinä ei ehdi mitään.

• Anonyymi

Ajattelin just että miten yksin olen. Itsekseni telkkaria tuijotan ja puhelinta räplään. Tammostä perjantai-iltaa.

• Anonyymi

Ajattelen että onneksi tämäkin pitkä päivä on jo lopuillaan ja yöksi pääsen pois pienen pillerin avulla.

• Anonyymi

Haaveilen ja toivon elämän loppumista että pääsisi pois täältä kärsimästä. Itsemurha ei ole vaihtoehto joten elämäni on kuoleman odottamista.

• Anonyymi

Mietin pitäisikö tosiaan uskaltaa laittaa reppu selkään ja lähtee tanskaan kuukaudeksi etsii keittiöalan töitä työmarkkinatuella?Onko miestä? vai ostanko pullon koskenkorvaa?

• Anonyymi

Yksinäisyydessä on yksin. Silloin kun olen yksinäinen kuuntelen suosikkiyhtyeideni musiikkia, Deftones ja Stam1na. Tykkään myös ajella autolla ja pohtia autokulttuuria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe