Löytyykö Kajaani ymp, vanhempaa 60v Naista säännölliseksi imijäksi siistille , terveelle 39v miehelle?
Vanhempaa Naista/Kainuu
6
1004
Vastaukset
- Anonyymi
Maalla asun yksin kissan kanssa. Olen tällänen ylipainoinen maalais mummo joka tykkäisin nauttia vielä miehestä ja miehisyydestä. Imisin mielelläni ihan vakituisesti nuorempaa enkä pistäis vastaan jos yhdyntääkin saisin. Nainen maalta 67
- Anonyymi
Todella hyvin koulutettu nyky nuori ilmeisesti olet. Maailman meno sotaisa ehkä rintamalle pääsy sustakin tekis vielä miehen. N 67
Anonyymi kirjoitti:
Todella hyvin koulutettu nyky nuori ilmeisesti olet. Maailman meno sotaisa ehkä rintamalle pääsy sustakin tekis vielä miehen. N 67
Kyllä kiinnostaa! Mies39
Laitatko viestiä?
Kik jhh81
- Anonyymi
Missäpäin olet ?
Minä olen 59-v ja kaikki seksi sopii minulle, imen mielelläni ja toivottavasti saan ainakin kaksi satsia spermaa kerralla. Nielen ekan ja toisen levitän kasvoilleni.
Mieheni on jo vanhenhempi ukko, eikä hänellä edes seiso..
Ilmoittele täällä, missäpäin olet ja missä tavataan.... kiimainen Sirkku - Anonyymi
Hampaaton on paras imuttelija, myös tekohampaat vesilasiin hetkeksi. Ek ku huulihölkälle!
Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937