Eli mut pakotetaan nyt syömään vähä enemmän mut juttu on siinä et en haluis ku en oo alipainonen vielä eli tarpeeks sairas. Tai sairas muutenkaan. Ni toimisko se et söisin 1200 kaloria ja laihtuisin? Miten on?
Toimisiko tämä suunnitelma?
9
228
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi haluat olla sairas?Täällä oli myös toinen anorektikko joka halusi olla sairas.Toivottvasti hän näkee viestisi niin saisit hänestä vertaistukea.Mikä on kriteerisi sairaalle,jos olet nyt kerta terve.Mitä sitten tapahtuu kun olet tarpeeksi sairas?kerrotko mulle.
- Anonyymi
Koska mä en osaa kuvitella eläväni normaalisti. En kerta kaikkiaan pysty siihen. Ei oo motivaatiota paranemiseen yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska mä en osaa kuvitella eläväni normaalisti. En kerta kaikkiaan pysty siihen. Ei oo motivaatiota paranemiseen yhtään.
Eli sulla on tarkoitus kuihtua ja kuolla pois,Onnea sille tielle.
- Anonyymi
Tiesitkö että alipainoisuus voi johtaa kudosvaurioihin,aivovaurioon tai sydänvikaan.Sekö on sulla tavoite.Pilata sun elimistö ja elimet?
- Anonyymi
Mähän just nimenomaan haluan kuolla eli ei toi mua kauheesti hetkauta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mähän just nimenomaan haluan kuolla eli ei toi mua kauheesti hetkauta
No sitten sun ei kannata syödä tota 1200 kiloklaoria.Ole syömättä niin kuolet nopeammin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten sun ei kannata syödä tota 1200 kiloklaoria.Ole syömättä niin kuolet nopeammin.
Joo mä yritän syödä tietysti vähemmän
- Anonyymi
Sano niille ruuan pakottajille ettet halua syödä koska haluat kuolla nopeammin.
- Anonyymi
Ei ne mun vanhemmat kuuntele mua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337