Moikka, mä ja mun kaveri käymme nyt yläastetta ja vuosien varrella mukaan on tullut myös meidän toinen niin sanottu ”kaveri”. Hän on siis käynyt meidän kanssa samaa ala-astetta. Hän käyttäytyi ala-asteen vikan vuoden aikana meitä kohtaan tosi epäsopivalla tavalla esim. otti kuvia ilman lupaa ja arvosteli aina millon mitäkin. Tämän vuoden aikana emme ole halunneet olla tämän kanssa koska meillä ei muutenkaan ole mitään yhteistä tai samoja kiinnostuksen kohteita. Hänellä ei ole oikein muita kavereita ja siksi hakeutuu AINA meidän seuraan ja se on ärsyttävää. Olemme tästä yrittäneet jutella koulun henkilökunnalle mutta siitäkään ei ole ollut hyötyä. Olemme jo pitkään halunneet kertoa hänelle, miltä meistä tuntuu tai mitä me ajattelemme meidän kaveruudestamme, mutta ei ole tullut hyvää tilaisuutta sanoa sitä. Onko kellään mielipidettä asiaan?
Hankala kaverisuhde
Anonyymi
0
92
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319