Olen lopettanut tv:n katselun lähes kokonaan sen jälkeen kun viihdeohjelmat muuttuivat amerikkalaisia ohjelmia matkiviksi lapsellisiksi pelleilyohjelmiksi (esim. Legomasters, Suurmestari... heh,heh). Ajankohtaisohjelmia, uutisia ym. en katso ollenkaan. Ylen kanavia en ole avannut vuosiin. Ne ovat pelkkää EU-, homo-, ilmastohömppä-, Natokiima-sodanlietsontapropagandaa. Tietokoneelta luen otsikoita jonkin verran. MTV:n uutisten alkua katson joskus, mutta tv on äänettömällä, luen vain alalaidassa kulkevat otsikot ja suljen tv:n, ei kulu sähköä törkypropagandan katsomiseen
MTV:n ohjelmista
11
800
Vastaukset
- Anonyymi
Samalla linjalla olen mä.
Täyttä pas.... A meille syötetään...... - Anonyymi
Sama koskee kaikkia mainoskanavia.
Vitun amerikkalaista paskaa suolletaan joka kanavalta.
Sitten jokaisesta jenkkisoopapaskasta tehdään suomi versiot,
joissa samat naamat ja turhanpäiväiset julkkikset tyrkyttävät iseään.,
joka ohjelmassa.
Alkaa Yle myös muistuttamaan mainoskanavia ohjelmistollaan.
Uusintaa,uusintaa ja uusintaa joka vitun ohjelmat uusitaan
vähintäänkin 55 kertaa. - Anonyymi
Mitähän tekemistä legomastersilla on noiden pelleilyohjelmien kanssa?
- Anonyymi
Yksi käsittämättömämmistä ohjelmista on Renny Harlinista ja nuoresta vaimosta tehty tosi-tv-ohjelma, jolla yritettiin kai rahastaa aluksi. Eikö tarpeeksi idiootteja löytynyt, kun nyt sanottiin ohjelman olevan mtv-palvelussa? Näin mainoksen jonkin sisustusohjelman välimainoksessa ja ajattelin, maksaako joku tuosta tosiaan. Vanha, eläkeikäinen turhakeukko ja ikänsä puolesta lapseksi käyvä nainen, yäk, yäk, kyllä etoo. Osaavat lavastaa kyllä "glamourelämänsä". Katsooko joku tuollaista?
- Anonyymi
Pelkkää paskaahan sieltä muutenkin tulee.
- Anonyymi
Aloittajan kannattaakin keskittyä vain Putinin RT-kanavien katseluun. Sieltä näkee itselleen mieleistä propagandaa.
- Anonyymi
Mainoskanavilla ei tule aikuisille ihmisille mitään ohjelmaa menee mainostajien rahat hukkaan olis edes jotain mutta ei mitään elokuvatkin on monia kertoja näytettyjä höpö höpö elokuvia .
- Anonyymi
MTV ja Nelonen ovat oheiskanavineen katselukelvottomia kanavia. Pelkkää jenkkitavaraa ja kaikki täytyy matkia ja jumalaisesta Amerikan Yhdysvalloista, jopa mainostajat ja mainosten määrät ja sijoittelut. Kaikenlsinen reality-tv mitä jumalaisessa Amerikassa keksitään ja esitetään, täytyy tuoda myös Suomeen ja tehdä niistä oma versio. Käsityksenä on kun kerran keksitty Amerikoissa on pakko olla hyvää viihdettä. Noin 99% näiden mainoskanavien elokuvatarjonnasta on Hollywood-paskaa. Yhteen prosenttiin mahtuu muutama pohjoismainen ja kotimainen elokuva.
Uutiset on yhtä komediaa ja täyttä viihdeuutista todellisista uutisista, keskittyen lähes samoihin teemoihin mitä Amerikan Yhdysvalloissa uutisoidaan. Nämä mainosrahoitteiset ilmaisanavat onkin suunnattu keskimäärin 60 älykkyysosamäärän omaavalle yleisölle.- Anonyymi
Reilusti vähemmän pitää älykkyysosamäärän olla niillä jotka todella katsovat noita kanavia ja kehuvat vielä niiden ohjelmia?????
- Anonyymi
Mistä tietää että ohjelmat ovat törkyä ellei niitä edes katso, mielestäni YLE on paras ja monipuolisin ohjelmantarjoaja ja ennen kaikkea ohjelmat tulevat ilman mainoksia.
- Anonyymi
Ei yhtään naurata nää MTV n ohjelmat. Emmerdal on hyvä, sitä katsoisi tunnin kerrallaan.nyt tää tyrkky Alm-Siirakin on jossain kikattamassa. Miten voikin olla ala-arvoisia ohjelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717