Moi! Oon 13 vuotias tyttö. Mua vähän pelottaa mun päänsärky mikä tuntuu paineena takaraivossa. Tuntuu enemmän kun makoilen ja pää on tyynyssä mutta kun nousen, niin se helpottaa aika lailla. Mulla on määrätty lääke nimeltä ketipinor ja 3mg melatoniini, mutta en ottanut kumpaakaan edellis iltana. Johtuisiko päänsärky siitä? Mulla on aika stressaantunu olo nytten kädetki vähä tärisee tässä näin tätä kirjottaessa :/. Mutta kiitos paljon jos joku vastaisi tähän :)
Paineen tunne päässä
Anonyymi
2
242
Vastaukset
- Anonyymi
Ketipinor tulisi lopettaa vähitellen, joten sen ottamatta jättäminen voi hyvin aiheuttaa päänsärkyä. Muuten nuo oireet voivat aiheutua monesta eri asiasta.
Kun nyt syöpäosioon kirjoitat, todettakoon että todennäköisyys syövälle on tapauksessasi hyvin vähäinen.- Anonyymi
Kiitos vastauksesta! Joo kyllä kun ketipinoria otin taas niin kyllä loppui päänsärky :) mutta ajattelen aina asioita vähän liikaa..
Kiitos sulle joka vastas tähän☺️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096