Olen 60v hyväkuntoinen mies. Tykkään olla alasti mökillä tai uimarannalla. Ihan sen mukavan vapauttavan tunteen takia. Tuntuu, että koko mieli rentoutuu. Olisiko halukasta naista tai pariskuntaa, joka myös haluaisi rajatonta rusketusta mökillä tai Pihliksessä. Yksinäinen hetero mies Pihliksessä kokee olonsa vähän orvoksi.
Seuraa nakuiluun
13
1307
Vastaukset
- Anonyymi
Nussit korona
- Anonyymi
Ei ei
- Anonyymi
Missä mökkisi on?
N.53- Anonyymi
Heinolan suunnalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heinolan suunnalla
Ei saatana Heinolan sedän iskä kääkk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heinolan suunnalla
Jaahas Heinolan sedän iskä tyrkyllä noloa
- Anonyymi
Kiinnostasko raitis pari 60 Saisit tyydytellä rouvaa miehen katsellessa?? N rehevä kiihkeä pakkaus.
- Anonyymi
Eli sadan kilon siika silliviivalla Hyi hemmetti
- Anonyymi
Hyi saatana ei
- Anonyymi
Taas meni asiattomuuksiin, ja pääaiheen ohi täydellisesti!
Miksi vastailla jos asiaa ei ole tai avausta tukevaa ja kannustavaa kerrottavaa!?
Mies haluaa olla nudisti mökillä ja rannalla kuten Pihlajasaaren 2- puoli! Sehän ihan ok, mutta aristelee "heterona" mennä sinne pervojen iloksi kytätyäväksi, kertoi!
Ko. ranta ja saari on kaikelle kansalle, mutta tunnistetaan ja markkinoidaan myös homojen ( miksei lesbojenkin) harrastus paikkana! Homot yläkalliolla ja puskissa riettaillen, muut alempana rannoilla, uskoisin normaalimmin nudisteina!?
Tuskin sitä jännittää tarvii jos on viehtymys alastomuuteen? Ei he pervot homot välttämättä kimppuun käy jos muutkaan!
Rajansa kaikella ja kaikkialla!
😷😲😓 - Anonyymi
Hilpase hietsuun nakuilemaan.
- Anonyymi
Seurasaaren kaksipuolinen aidattu nakuiluranta m n on yksi vaihtoehto. En ole kymmeniin vuosiin käynyt, mutta on ilm. vanhemman väen kuten miesten suosima rajattu alue Helsingissä.
Piilohomona tms. varmaan hyvä seurailla muita kun kaikki lähellä. - Anonyymi
hiljaisella rannalla makaan mahallani ilman uikkareita kerran sattui yks kaveri kysymään tarvisitko rasvaajaa no kyllä kädet vaelsi rasvassa liian kauan pepulla kovetuin jännityin tykkäätkö saako koskea joo sormet liukuivat pepulle ja sisään katsoin sivuille ei ketään tuu vaan sanoin kalu oli suuri onneks rasvaa pitkiä työntöjä lastit sisään tajunnan rajoilla pyysin huomenna uusiks
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294